*

2013-08-15
08:43:00

Hoppsan =)
Ja nu blev det uppehåll
i flera dagar igen!!
 
Dagarna rusar iväg, har hunnit med att
jobba i fyra dagar.
Varit riktigt kul =)
 
Har ju varit lite barn än så länge 
så vi har hunnit med en hel del.
 
Malin och jag har målat om rutschkana
och lekställning..slitet och blekt.
Blev görbra!!
 
Igår var maken där och bytte 
alla skruvar till gungorna.
Lagade ett trasigt trappsteg i lekställningen.
 
 
Oj oj illa så här får det inte se ut =(
Men nu är det lagat..men glömde ta en efterbild!
 
Han lagade även en gunga samt
en bräda på altanen..tack gullemake ♥
 
Vi har beställt ny sand
EU-sand som ska ligga vid gungor och lekställning.
Och så härligt ny sand att gräva i!
 
På fredag åker jag och kollegerna till Tällberg.
Spa Gyllene Hornet.
Ska bli mysigt.
Jag har beställt en helkroppsmassage
och bodyscrub..behövs efter sommaren.
 
Anders ska passa på att äta surströmming
när jag inte är hemma...örk va äckligt.
 
 
Jooo jag vet att det är otäckt..har smakat..usch!!
 
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Så smidigt att maken din kan hjälpa till med reparationer och annat!

Kram

2013-08-15 @ 09:29:06
#2: Pyret

Jag vet att surströmming är otäckt för att min intuition säger mig det! ;)
Vad bra med en händig make som kan komma och fixa på gården, blir billigare så och förstås inte lika omständligt.

Vad härligt att åka bort till helgen. En bodyscrub skulle inte sitta fel. Jag flagar död hud och är så torr och fnasig så det skulle jag med behöva! Tyvärr såpass mycket att den lilla brännan som lilla rödhåriga jag lyckats få i Grekland skulle skrubbas bort helt förmodligen!

2013-08-15 @ 10:32:07
#3: annika

Meeen, åh, surströmming som är så gott!!!
Spa låter också bra!

2013-08-15 @ 16:04:31
#4: Gunvor

Åhh..jag läängtar tills dotra o jag ska äta suring igen. vi har ätit en gång i sommar. Det var underbart gött! Blir sugen när jag ser din burk.
Va härligt att åka på spa o bli skrubbad. Skulle säkert behövas här också.
Och va duktiga ni är som fejar o donar o gör fint åt barnen. Och skönt att ha en händig make till hjälp.
Ha det så gött nu i helgen.KRAM!

2013-08-15 @ 20:18:03

Jag har aldrig smakat, och det känns som om jag klarar mig utan det...vi håller oss till oxfile du och jag ;)

2013-08-15 @ 21:50:37

EU-sand? Så det finns sån, alltså... ;-)

Jag tror inte du har smakat suringen på riktigt :-D

2013-08-16 @ 00:18:04
#7: Micke

Jo..ungarna är tillbaka..har redan hunnit avbryta två slagsmål..så jag anar att denna terminen blir som de andra jag jobbat tidigare med...men så kan de va..ha de bäst nu :)

2013-08-17 @ 16:59:10

oj vilken trasig trapp... Tur mannen din kunde komma och laga. Kram

2013-08-17 @ 22:23:07
#9: Ingrid

Himla tur du slapp vara hemma när den öppnades... Blärk...

2013-08-19 @ 16:26:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: