*

2013-04-14
11:03:49

Söndag 14 April
Snart är snön borta...skönt.
Igår var vi inne och grattade grannen med en stor hink fylld med öl, godis och jordnötter.
GLAD blev han =)
 
Resten av dagen gick i slöhetens tecken fick liksom inget gjort...nåja man ska ha såna dagar också.
 
Idag tvättas det för fullt, tog hand om en hel del av sonens tvätt, han hade samlat på sig massor. Brukar faktiskt inte vara så snäll, men nu hade han jobbat mycket och inte hunnit med tvättider hemma hos sig. 
 
Och våra maskiner går väldigt snabbt här så det går fort att få undan tvätten. Och vi hade Jättelite själva.
 
Sen får jag se om jag får lust att städa lite också =) Vädret hade jag hoppats att det skulle vara bättre. Men det ligger en tjock dimma över solen.
Kanske kanske det spricker upp....fast nu hör jag precis väderrapporten...NIX ingen SOL idag.
 
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Dimmigt här med men solen kämpar. Om den går segrande ut striden är nog osäkert... Men jag har fullt med jobb så dagen är räddad ;-)

Ha en fin söndag!

Kram

2013-04-14 @ 11:17:47
#2: Gunvor

Här skiner solen idag också. Och riktigt varmt blir det nog för det är 7plusgrader redan. Så skönt för nu kan jag också vara ute i solen. Min pencillinkur är slut sen flera dagar.
Det blir nog dans ikväll. Så härligt!
Städa på du! KRAM KRAM!

2013-04-14 @ 12:00:23

Snö??? Vad är det???? ;-)

2013-04-14 @ 18:14:15
#4: soffie

tur att snön försvann snabbt, å nu ska välk värmen komma hoppas jag.. härligt att bara ha en slappardag:) kramen

2013-04-14 @ 20:48:25
#5: Gunvor

Det skulle bli både snö o regn här, men ingetdera blev det. Lite blåsigt och 13 plus det kan man stå ut med. Det tär hårt på snön. Så skönt!
Jag var på dans igår och det gick jättebra. Inge trött blev jag heller. Och härligt att få höra att man var saknad.
Ha en bra arbetsvecka. Kram kram!

2013-04-15 @ 14:17:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: