*

2013-04-25
08:04:48

Oj då!!
Nu har jag försummat bloggen igen = ) Men det har varit fullt upp den här veckan! I morrn ska vi fira min kollega som fyllt 50 år, vi ska ut och äta och ha det trevligt.
 
På lördag morgon åker vi till Umeåoch är inte hemma förrän på onsdag, ska bli mysigt.
 
Igår hade vi himla mysigt på jobbet, det var en regnig eftermiddag, vi gör nåt kul sa jag till Malin. Vi bakar lite, vi frågade barnen vad dom ville göra...DISCO. Ja så klart det gör vi, en del satte igång att göra discobilder, massvis med glitter och biljetter gjordes också.
Vi bakade en kaka att mumsa på =)
 
Vi fixade till matrummet med skira gardiner i lila&rosa. Sen dansades det...önskar jag kunde visa er.
Men ni får ett smakprov på hur rummet såg ut.
 
 
Vår Jordglob blev discokula...hihi
 
Barnen hade jättekul.
Det var härligt att se allt samarbete
hur dom faktiskt fixade till en spontanfest
en vanlig grå Onsdag!!
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Bara fantasin sätter begränsningar ;-) Hoppas nui får det trevligt i Umeå!

Kram

2013-04-25 @ 08:50:16
#2: Yvonne

Fantasi är kul, det har jag gott om...fast jobba med barn skulle jag aldrig orka med ;)

2013-04-25 @ 21:12:22
#3: soffie

va roligt ni hade det, svar malva pasta är gjord av blomman malva och den görs till larverna så de kan få mat :)

2013-04-25 @ 21:14:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: