*

2013-04-18
08:52:23

18:e April
Idag öser regnet ner..nåja det behövs nog för att Våren ska komma igång. I tisdags blev jag Bonusmormor..igen.
Det blev en liten flicka =) Det var tredje barnet i ordningen..ska bli spännande att se vad hon får för namn. Alla i familjen heter på A !!
 
Själv är jag fruktansvärt förkyld...det värker i huvud&bihålor..blää. Skulle helst vilja krypa ner i sängen igen, jag har vaknat en gång i timmen i natt =(
 
Skröt förra gången jag var förkyld, ja innan Teneriffa, inte ofta jag är förkyld..tji fick jag haha.
 
Men nu är det verkligen en rejäl Vårförkylning..bara att gilla läget.

Kommentarer:
#1: Cecilia

Krya på dig i massor vännen!
Välbehövligt att regnet kommer, hellre nu än till sommaren ;)
Ska vi ta slingsen en annan dag? Tänker nu när du inte är frisker...
Puss Puss

2013-04-18 @ 09:00:14
#2: Gunvor

Det regnar här med. Men det är som du säger bra för det tar på snön. Tänk om vi finge en låång o fin vår och sen får försommaren komma när den ska.
Men va tråkigt att du fått vårsnuva. Den sitter i så lämge den här tiden. Hoppas du inte blir jättesjuk som sonen!
Min gulliga läkare ringde i dag och ville höra hur jag mår o hur inhaleringen går. Hon blev så glad när jag mår bra och att det funkar. Nu ska jag ringa till Bromma o höra hur läget är där idag. Jag håller mina tummar att du inte får den värsta förkylningen! Ta hand om dej nu o vila. KramKram!

2013-04-18 @ 11:14:29
#3: Znogge

Grattis till bonusbarnbarnet! Men vilken otur att du är förkyld igen. Hoppas du kryar på dig snabbt nu!

Kram

2013-04-19 @ 10:17:54
#4: Fia

Grattis till bonusbarnbarnet! Vad roligt!
Mindre roligt med förkylningen, men du får sköta om dig och krya på dig! Kram!

2013-04-21 @ 07:10:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: