*

2012-09-12
07:57:00

Onsdag morgon
Vilka härliga varma dagar det har varit=)
 
Svalare idag med rejäl blåst.
Men det ser ut att bli fint!
 
Håller på för fullt med min inskolning
han är väldigt arg&ledsen när mamma går.
Men det kommer att gå över.
 
Igår kom jag iväg på en Poverwalk
Härligt=)
 
Sen var det dax för föräldramöte
gick så bra så.
Skönt när det är avklarat.
 
Nästa torsdag ska vi ha städdag
Vi har bjudit in föräldrarna
vi får väl se vilka som har lust att komma.
Hoppas på fint väder
så vi kan kratta och göra fint.
 
Hade tänkt att gå och ta ytterligare ett sockerprov idag.
Men jag avstod kände för att ha en lugn morgon.
Fixar allt på måndag
ska ju ta bort stygnen på benet också.
 
Om jag skulle ta och blåsa håret då
 
Ha en fin dag därute

Kommentarer:
#1: Znogge

Visst är det skönt att ha föräldramötet avklarat. Vi har vårt nästa vecka. Dpännande med nya föräldrar!

2012-09-12 @ 08:55:10
#2: Yvonne

Du kan ju bara gå ut, så får du håret blåst ;) Men det var inte lika blåsigt idag som jag hade väntat! Men kyligt, brrr...

2012-09-12 @ 18:19:53
#3: Sara

Åh du har gjort om här :) Vad fint allt blev.

Ha en skön FREDAG och helg.

Kramkram

2012-09-14 @ 15:00:57
#4: Ingrid

Igår var fint men idag har det regnat småspik.. Illförkyld men klarade jobba mina 5 timmar. Hoppas bli bättre över helgen nästa vecka har jag två It-utbildningsdagar .

2012-09-14 @ 20:49:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: