*

2012-09-20
18:07:21

Men va blir det??
Den här veckan bara försvann.
Inte mig emot, men nåt bloggande
har det inte blivit.
 
I kväll skulle vi egentligen haft städkväll
på jobbet, föräldrar ville ställa upp.
men just den här kvällen körde det
ihop sig för i stort sett alla utom en=)
 
Gör ett nytt försök skrev upp
två dagar till veckan som dom får välja på.
Ja vi får se hur det går.
 
Idag efter jobbet
var jag och sonen till Team Sportia
han behövde ett par vadderade cykelbyxor
ONT i rumpan efter cykelturerna..hihi.
men det förstår jag..vilken jäkla smal hård sadel..AJAJ
 
Tog även en sväng till Granngården för
att köpa kattmat och lite annat smått&gott.
 
Den här veckan har jag roat mig med
att städa hemma.
Plockat bort alla sommarskor (snyft)
Fått ordning i garderoben nere i hallen.
Dammat, dammsugit..osv osv.
Härligt det känns
nu kommer maken hem till ett nystädat hem.
 
På lördag ska jag och darlingen 
gå ut och äta, vi var visserligen på Frost
i lördags, men nu tänkte vi ta en sväng på kvällen.
Det var ett tag sen, bara han&jag.
Nu ska jag ta det lugnt ett tag
bara äta lite och vänta på Anders.
 

Kommentarer:
#1: Yvonne

Visst är det så att veckorna bara försvinner! Inte vet jag hur det går till...på lördag ska vi också ut och äta! Här fylls det år...ja, inte jag ;) Vart vet jag dock inte än. Frost är gott på kvällen, mmm...Via appia också. Och Valfrids...kanske vi ses! Kram!

2012-09-20 @ 19:03:42
#2: Znogge

Härligt att ha fått rent hus! Här behövs en omgång i morgon men det är då det...

Kram

2012-09-20 @ 21:25:31
#3: Helene

Veckorna går så himla fort, jag håller med.
Men du har hunnit mycket = ))
Ha en fin helg.
Mysigt att äta ute.
Kram Helene.

2012-09-21 @ 09:02:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: