*

2012-09-15
10:30:04

Lördag 15 sep
Har varit en bra men intensiv vecka=)
 
Kändes skönt att det blev helg.
Tar på krafterna att inskola.
 
Mycket tårar har det varit
och det lär nog fortsätta ett tag.
 
Igår hade vi en shoppingtur till Bergvik.
Jag fick tag på en massa bra kläder.
Men letade halvt ihjäl mig efter tunikor.
Det fanns ingenstans=(
 
Åt en GOD fisksoppa när vi kom hem.
Jisses va dyrt det är att köpa färsk fisk.
Men det var det värt.
 
Sonen dök upp efter jobbet
han messade och frågade om det fanns mat!
Klart att vi fixade det..soppan var slut
men vi hade annat att bjuda på.
 
Han satt en tag och tölade med oss
Mysigt när han dyker upp.
 
Idag tar vi en sväng till stan i det vackra vädret.
Tänkte äta lunch och shoppa lite till.
 

Kommentarer:
#1: Znogge

"Tölade" måste vara ett dialektalt ord för det har jag aldrig hört! Vi får också en son på besök i kväll...

Kram

2012-09-15 @ 11:04:37

Tölade? Hihi..jag har ingen aning..men men mysa kanske..färsk fisk är en lyx man bara måste tillåta.

2012-09-15 @ 16:11:08
#3: Kersti

Lugn dag i dag. Och middag hos goda vänner så vi slipper laga mat :). Ha en skön kväll. Kram

2012-09-15 @ 17:17:10
#4: Yvonne

Äta lunch? Var det det ni gjorde när jag träffade er ;) Det såg mysigt ut i alla fall! Töla..haha, det är ju värmländska! Tjöta säger vi i Borås :D

2012-09-15 @ 18:55:29
#5: Cecilia

Hahaha, töla, böla....
Mysigt ni har det!
Jasså, stora shoppingplåskan med?! Kul, längesen jag shoppade loss. Åtminstone till mig själv.
Nu för tiden är det sonen som går först.
Trevlig helg=)
Förresten, ska vi ta en tur till Gymet i möra? Slutar 17.
Pöss

2012-09-15 @ 22:19:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: