*

2012-09-09
19:48:51

Jaha redan söndag, suck
Vill ha mera helg så det så.
 
Har naturligtvis varit ganska hängig i helgen.
Men det är ju typiskt, i morrn är jag säkert pigg igen.
 
Ja inte för att jag inte vill vara det
men vara hängig på helgen är ju urtrist.
Har nog en kommande förkylning
Ja jag är ju inte direkt förvånad
Nya barn nya bassilusker.
 
Men igår mådde jag väldigt mysko.
Blev otroligt yr, nästan svimfärdig..usch otäckt.
Var tvungen att lägga mig
Åhh va kul klockan var typ nio.
Kände mig konstig hela natten.
Det hängde i hela förmiddan.
 
Men nu är det borta=)
 
Så i morrn är jag Fit for Fight again.
Sista inskolningsveckan...hoppas det går bra.
Men jag har ju erfarenhet om man säger så.
Dom minsta barnen är ledsna ett tag
men det går över...som tur är.
 
Trots hängighet har vi fått en del gjort.
Maken har strukit massvis med skjortor..bara hans!!
Och jag har dammat..torkat trappen.
Slängt blommor, klippt gräsmattan.
A har även dammsugit..skönt det hatar jag.
 
Köpt fåtölj har vi ju också
Mycket skön och bara 395 kr.
Bra med begagnat!!
Har även tagit en promenad
men den var inte sååå lång
Men ändå:-)

Kommentarer:
#1: Yvonne

Inte kul att vara hängig...Jag har varit trött hela veckan, och även en del i helgen, men har inte blivit sjuk! Ibland kan man vara i obalans helt enkelt, det behöver inte vara nåt "särskilt" Ha en bra vecka, hoppas jag!

2012-09-09 @ 20:29:28
#2: Gunvor

Jo jag vet hur det känns att vara hängig! Det har jag varit i evigheter nu. Ska till dokt. idag. Hostar igen som en galning o är allmänt trött o less. Så kul är det här hos mej som vanligt. Vi får se om det visar nåt på proverna.
Tråkigt är det ju hur som helst för dej som har ett jobb att sköta o måste vara pigg o alert. Men dom där dagisbarnen som smittar hela tiden. Det är väl så att ni som jobbar med dom får bli bjudna på både det ena o det andra.
Hoppas du klarar dej undan lite lättare.
Kram på dej o krya på dej!

2012-09-10 @ 11:58:36

Skönt att hängigheten försvann!

Jag vägrar dammsuga. Heter man nåt som börjar på A så då är det dens uppgift! ;-)

2012-09-10 @ 16:16:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: