*

2012-10-09
16:45:25

Tisdag 9:e okt
Höll på att försova mig idag
det var ju inte så lyckat med tanke
på att jag skulle vara på VC kl 8.00
 
Vet inte vad som hände
snozzade lite men klockan ringde inte
när den skulle...oops
Men jag hann.
 
Nu är undersökningen avklarad
Sötsliskigt att dricka
Bläää
 
Sen skulle jag bara ligga och ta det lugnt
Jag blev så trött så jag somnade:-)
 
Hade 6,5 på provet när jag kom
sen 8,8..vet inte om det är bra eller dåligt.
 
Har varit sliten hela dan
Var alldeles skakis när jag kom hem.
Många timmar utan mat eller dryck.
 
Glad att jag tog hela dan ledigt.
Nu är det bara att vänta på besked!!

Kommentarer:

Håller tummarna för ett bra besked!
Kram

2012-10-09 @ 17:53:49
#2: Cecilia

Här hålls det oxå tummar=)
Gött med en ledig dag, själv gick jag av dygnet 9:e i morse och börjar inte att jobba förrens på lördag.
Ska bli skönt.
Ha det bäst goa, fina, rara, supersnygga kvinna!!!

2012-10-10 @ 12:39:59
#3: Znogge

Jag har haft flera elever med diabetes men det säger mig ändå inte så mycket. Hoppas i alla fall att du får ett positivt svar!

2012-10-10 @ 19:16:12
#4: Lillemor Johansson

Inte alls farliga värden Ninni....enligt min doktor ska man ligga mellan 4-7 på morgonen och sedan sänks blodsockret och att ha över 8 när man druckit massa söt tycker inte jag var farligt alls......Hoppas din läkare tycker likadant:) Stor kram från mig!

2012-10-11 @ 16:39:59
#5: Ingrid

Tycker inte heller det verkar alamerande.. gubben gjorde bort sig när han skulle in och ta prover för ett tag sedan.. fastade hela förmidddagen, hittade en godispåse i bilen påvägen dit(4 mil)..och sen kan du ju tänka dig. Bara att krypa till korset, fniss.

2012-10-12 @ 17:36:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: