*

2012-11-27
07:49:42

Tisdag och bläääväder
Usch vilket ruskväder
blåser&regnar och läbbans kallt&rått.
 
Själv sitter jag här med ett vackert öga
Ilsket rött och svullet.
Men som tur är fick jag tid på ögon.
 
Ska ju på baluns på lördag
och då är det inte kul
att se ut så här =)
 
Vi är bjudna på Stjärnkväll (Sthl)
ska bli jättekul
För övrigt blev sonen
väldigt väldigt nöjd
 
Tror jag det
Nystädad lägenhet
ommålat, nytt golv
Ingen tvätt kvar i tvättkorgen
renbäddat i sängen=)
 
Bortskämd...ja lite då.
Fast å andra sidan gör han saker
åt oss också.

Kommentarer:
#1: Znogge

Klart man kan och ska hjälpa varandra. Är väl bara trevligt och bra.

Hoppas ögat blir bättre snabbt.

Kram

2012-11-27 @ 09:45:39

Hoppas det ordnar sig med ögat! Sonen har det bra han, och ni med :-)

sv: Nejdu. Bakning är inte min grej (det heller ;-) )

2012-11-27 @ 10:31:27
#3: Johanna

Samma väder som här.
Trist med ögat hoppas de kan ta reda på vad det är :)

lade till dig på bloglovin, blev nr 20 :)

2012-11-27 @ 11:12:50
#4: Gunvor

Oj va ni jobbat! Snyggt blev det. Förstår att han blev jättenöjd. Men inte så kul med blåöga. Hoppas det fixar sej.
Vi har varit i Sthlm. i helgen som var. Kom hem igår eftermiddag. Vi har äntligen hälsat på våra smågodingar. Det blev snabbt beslutat. Dom är ganska så snuvfria nu, så då är det bäst att passa på. Fast Ville hade lite hosta o lite snuva, men jag hoppas det stannar kvar där och att jag klarar mej. Vi har haft en jättemysig helg. Var på Skansen på julmarknad i söndags. Men det blir liksom ingen stämning utan snö. Fast kul ändå.
På hemväg igår så snöade det så här är det vitt nu i allafall. Men det har regnat lite idag. Såååå trist!
Ha en fin arbetsvecka med förhoppning att ögat blir bra. Ha de! KRAM!

2012-11-27 @ 12:21:05
#5: Cecilia

Ja jädrans väder=(
Å jag bestämde mig för att vara hemma idag...
Hoppas att du fick nån dunderkur till ögat!
Kram Raring

2012-11-27 @ 13:07:01
#6: soffie

tror jag det att han blev nöjd:) men blä för ditt öga å detta skitväder.när är det ni åker till värmen? kramen

2012-11-27 @ 20:44:03

Åh men det är väl klart att han blev nöjd :)

Aj aj..ögonen är inget kul att ha ont i..jag hoppas du får hjälp...

2012-11-27 @ 21:12:45

Krya på ditt öga

2012-11-28 @ 10:57:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: