*

2012-05-15
08:45:12

Morrn morrn
Nu hade jag svårt att somna igen
Så jäkla trist=(

Men men jag har nog sovit nog med timmar.
Men när jag hörde regnet i morse
kändes det himla skönt i sängen.

Igår var jag och sonen på Ikea
jag köpte mig en ny stol
Tobias är mycket skön att sitta på:-)

Ikväll ska jag hjälpa Birgitta
att lägga färg i håret
hon vill bli fin till Kroatsienresan

Nu ska jag ta en slurk kaffe
till och läsa färdigt tidningen.



Försökte byta profilbild igår
men morr morr det gick ju inte...varför??

Kommentarer:
#1: maria

Här har jag en lugn egen morgon då jag har semester idag :)



Kram på sig fina du :)

2012-05-15 @ 10:19:51
#2: Znogge

Har ingen aning om hur man gör. Jag och det tekniska ;-)



Kram

2012-05-15 @ 12:03:02
#3: Cecilia

Svårt att sova syndromet?! Samma här... Sicken skit! Lite mycket för tillfället att tänka på, samt en tölig förkylning.

Men efter regn kommer solsken=)

Kram & Pöss

2012-05-15 @ 12:27:28
#4: Yvonne

Jag sover som en stock!! Idag har det varit hyfsat väder, ingen kraftig vind i alla fall..lite mer värme på det här så är jag nöjd! :) Ha det gott!!

2012-05-15 @ 19:13:00
#5: Ingrid

När jag kan sova för värken sover jag som en stock!! Inatt har jag en nattgäst, så det blir till att passa tiden på förskolan.. Himla tur vi är på samma ;)

2012-05-15 @ 19:50:14
#6: Anonym

usch vad jobbigt det är då man sover illa:( är du långledig nu? hoppas isnnafall att du kan vila upp dej å sova ut ordentligt på mornarna:) hör av dej om det passar så kan jag komma ut å va arbetsledare i plattsättandet å ta med mej lite fika fniss:)

2012-05-15 @ 21:57:34
#7: Anonym

knepigt mitt inlägg försvann visst:( men men .va trist att det ej gick att byta profilbild knepigt:!va vacker blomma du visar å hoppas du kan sova inatt, härligt med långledigt för dej med, hör av dej om det passar så kan jag komma ut en sväng å ge er fika då ni jobbar med plattorna:) kramen

2012-05-15 @ 22:05:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: