*

2012-05-12
09:21:26

Lördag lite mulen och blåsig
Åhh va skönt att ha maken hemma.

Har ju sovit piss hela veckan
räckte att Anders kom hem
så kände jag att i natt sover jag gott.

Gjorde jag med somnade i soffan=)
Vi tittade på en film Julie&Julia.

Den var småputtrig
men mina ögon klippte
så jag vilade dom liiiite (hihi)

Men jag måste ha bitit ihop inatt
för jag har ont i huvudet och tänderna..AJ.

Idag tar vi nog en sväng till Bergvik
grannen ska på möhippa
måste ju kolla in henne.
(dom skulle ha lite stôll där)

Sen shoppade jag två klänningar igår
Njae tror jag lämnar tillbaka dom.
Då kan jag passa på när jag är nära Kapp-Ahl.

Stenen har kommit
men nån sand har vi
fortfarande inte
undrar om man kan ta skottkärran och knycka
lite här&där=)





Kommentarer:
#1: Annika

Blåsten fördelar sig utöver landet kan jag meddela.

Zappade förbi Juliafilmen igår och insåg att jag nog sett den. Men kom inte ihåg vad den handlade om så jag insåg att den lämnat mig rätt oberörd.

Ha en skön helg!

2012-05-12 @ 09:46:47
#2: Znogge

Rena höststormen här med. Och temperaturen! Åtta grader...



Nåja, ha en fin lördag!



Kram

2012-05-12 @ 10:43:25
#3: Ingrid

Ingen lust till något utepyssel här idag, burr!!! Har i och för sig fullt upp ändå med trollungarna ;)

2012-05-12 @ 12:03:47
#4: Yvonne

Nämen, har ni kiwis hemma ;) Nä, de skulle nog inte trivas i vår utetemperatur... Ha det gott, nu håller vi tummarna för en varmare vår och sommar!

2012-05-12 @ 17:26:24
#5: Lillemor Johansson

Va gött att han kom hem så du fick sova:))Nu skiner solen igen här och det är underbart att se den igen efter allt regn...ha ha sand....du kan väl åka till jobbet och tömma sandlådan.....Kram ha en go kväll!

2012-05-12 @ 17:27:52

Så trevligt för maken att vara efterlängtad!

2012-05-12 @ 19:27:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: