*

2012-03-31
12:08:26

Fint väder...
Men fyyy så blåsigt
och iskalla vindar..Brrr.

Kanske det går att sitta i lä
med en massa filtar=)

Igår möblerade vi om vardagsrummet
blev väldigt bra.
Nu har vi bestämt oss för att
köpa en projektor i stället för ny TV.

Hade tänkt ta en sväng till Elgiganten
men nu är sonen sjuk så vi kanske väntar.



En söt Geccoödla



Här bortanför "vår" strand
rev dom vad som såg ut som ett litet tempel.



Är det bara min dator eller är
det fler som tycker att nedladdningen tar längre tid nu??

Nu räknar den sakta fram procenten=(


Kommentarer:
#1: Yvonne

Kanske beror slöheten hos datorn på att många surfar samtidigt vid vissa tider på dagen? Det är så olika tycker jag... Ödlor gillas! :)

2012-03-31 @ 12:59:40

Härliga semesterbilder igen :-)

2012-03-31 @ 18:23:39

SÅ intressant det är att bläddra lite scrolla lite på ditt Thailand..



Jepp idag var det lite kallt men du runt hörnet väntar våren..Kram o solsken på dig..

2012-03-31 @ 19:01:28
#4: soffie

blä vad det har blåst idag tog en promenad från staden å jisses vad det blåste fick stoppa fingrarna i öronen;) fina bilder:)

2012-04-01 @ 00:02:58
#5: Gunnar

Vet inte riktigt vad du avser med nedladdning? Jag har inga problem men jag har bloggen på Wordpress.



Ödlor är så fina. Ett riktigt nyttodjur dessutom som håller husen rena från småkryp. Vi hade ödlor när vi bodde i Africa som sprang runt på väggarna. Och dom fick vara i fred.

2012-04-01 @ 07:32:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: