*

2012-06-09
11:33:47

Skitväder...bläää
Igår var det ju en helt fantastisk dag.

Men i natt har det regnat&regnat
och gör så fortfarande.

Fick snabbt rycka ut för en stund sen.
Sonen ringde med panik i rösten
han hade försovit sig stackarn.

Mamma ställde upp så klart=)

Men ingen hade ringt honom från
jobbet, har jag tur sa sonen
så tror dom jag börjar elva.

Idag ska vi åka iväg på lite ärenden
passar väl bra en dag som denna.

Ja helst hade jag ju velat ligga och sola.

Ha en bra dag därute


Kommentarer:
#1: Znogge

Hade också tänkt att sola men så fort jag tänker gå ut tänker molnen något annat...



Kram

2012-06-09 @ 13:43:08
#2: Yvonne

Solen visar sig lite då och då...men ingen riktig värme är det! Brrr...få se när den kommer :( Ha det gott i alla fall! :)

2012-06-09 @ 14:08:16
#3: Annika

Usch, det är hemskt att försova sig!

Solen den kom och gick förbi här en stund, tycker visiterna är väldigt korta numera!

2012-06-09 @ 21:04:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: