*

2012-06-06
10:27:26

Nationaldagen 2012
Hur ska ni fira idag??
Vi (läs Anders) ska bland annat skriva en motion=)
Ja till vår förening.
Vi vill utöka styrelsen så fler
får inblick.
Sen ska jag testa nya trimmern.
Sopa lite sand där Anders lagt sten.
Grilla nåt gott och bara vara.
Solen skiner faktiskt..men jag märker inte
av några 18 grader som utlovat.
Sen har jag fått en sån där jävla
ögoninfektion igen..fasen va ont det gör.
Men jag lyckades få tag på min läkare igår
så jag har fått antibiotikadroppar..så det ska väl ge sig.
Ha en fin dag alla


Kommentarer:

Trist med ögonen. Själv firar jag sällan några helgdagar. Som pensionär är alla dagar lediga och fria att göra vad jag vill med. (I alla fall så länge Liten Hund får det han behöver). Ha en fortsatt fin dag.

2012-06-06 @ 11:03:42
#2: Znogge

Soligt men svalt här så det blir förmodligen inget större firande för vår del. Mina ögon kliar som sjutton av all gräspollen. Usch ja.



Krya på dig.



Kram

2012-06-06 @ 11:09:52
#3: Kersti

Lång sovmorgon, lång hundpromenad, svenska jordgubbar i morgonfilen. Snart ska yngsta dottern och jag åka in och lyssna på när äldsta dottern spelar (trumpet)med sitt storband i Rålambshovsparken.Det är nog så mycket firande som det blir. Men något gott till middag ska jag nog lyckas fixa. Mannen är till sjöss så vi blir nog bara två (yngsta dottern och jag)till middagen.

2012-06-06 @ 12:48:31
#4: Yvonne

Jag och Sofie firade ju ute i Sannaskogen ;) Det här vädret är så himla trist, vill ju ha varmare, och det vill ju du med, vännen! Hoppas ditt öga piggar på sig med dropparna! Kram!!

2012-06-06 @ 14:14:20
#5: Cecilia

Tack älskade du för pratstunden och vinet igår!

Åhh känns gött å bara få häva ur sig allt skit.

Nåväl, inget firande för oss, vi har istället planerat vår semestertripp tillsammans med Malin m Familj.

OCH Midsommar narurligtvis ;)

Hmm, nu blir det en go siesta, får se vad vi fixar till middag.

Flugor & mjölk kanske?!

Pöss, hoppas ditt öga blir bättre!

2012-06-06 @ 14:27:04
#6: Bibi

Inget firat för oss. Passade på att städa ut vintern i stugan.

Ha en bra dag

2012-06-06 @ 18:44:06
#7: Anonym

usch så jobbigt med ögoninflammation krya på dej från den,kramen å hälsa syster Bibbi tack för grattiset

2012-06-06 @ 18:49:28

Ja men det låter som en härlig 6 juni..



Här har det varit trädgård hela dagen..oj så härligt det är att bara vara ledig o knallar runt o mest bara njuta.

2012-06-06 @ 20:38:59
#9: Annika

Hoppas dina ögon piggnat på sig!

Å hur funkade trimmern?

Ha det så gott dessa få arbetsdagar som är kvar i veckan!

2012-06-07 @ 07:09:43
#10: Gunvor

Usch va trist med ögonen. Jag har också fått ögonbesvär.Måste skaffa droppar.Tror solen varit för stark, även fast man haft solbrillor jämt. Jag väntar på att dom ska ringa från lungklin. Har ringt i morse, för nu är det dags igen. Blev dålig sista dagen på Rhodos o låg mest hela den dan. Hemresan gick bra. Åt Ipren och har ätit det i snart en vecka nu. Trodde i min enfald att man kanske skulle slippa antibiotika, men hej vad jag bedrog mej.Hostar på som vanligt med massa slem och febern ger sej inte. Trevligt att komma hem o börja med det här.Usch o fy!

Hoppas dina ögon blir bättre nu.

Här skiner solen o det är faktiskt 17 grader.

Ha det gott! KRAM!

2012-06-07 @ 12:52:27
#11: Eve

Nä stackars :( är d pga pollen. Hoppas du mår bättre nu! Kramar

2012-06-10 @ 06:58:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: