*

2012-06-30
12:30:36

Morr Morr
Skrev ett långt inlägg
gick inte att publicera eftersom
jag har en stor vit ruta som täcker
en del av texten.
 
Gjorde en tidsinställning istället
men det funkade inte det heller=(
 
Har mejlat blogg.se om problemet
men dom svarar ju inte...suck.
 
Nu verkar rutan vara borta
kanske det ska funka nu då??
 
Har haft problem att kommentera också
hos en del av er.
 
Men skit samma
jag har SEMESTER
Känns himla bra.
 
Igår var grannarna brevid inne hos oss
hoppsan klockan blev halv fyra.
 
Längesen jag var uppe sååå länge=)
Men trevligt hade vi.
 

Kommentar:

nej jag har inte haft dom problemen. Fast alla dina ord är understrukna i din blogg... konstigt. Kram fina och jag önskar dig en härlig semester.

2012-06-30 @ 14:30:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: