*

2012-06-04
16:50:06

Då var det måndag!
Jobbat klart för idag har jag med.

Har varit en trött måndag
och jag begriper inte varför?

Ja la mig tidigt igår
somnade så gott så gott.
Men sen vaknade jag vid fyra
en jäkla huvudvärk=(

Tog ett par tabletter
och kröp ner igen, men hade svårt
att somna om.

Så det har varit gäspigt idag.

Skulle vilja sova nu
men se det går inte=)

Efter jobbet åkte jag och köpte en ny grästrimmer.

Var så jäkla trött på vår med sladd.
Nu blev det en uppladningsbar.
Ingen spole med tråd
utan plastploppar som man sätter dit..smidigt.



Köpte även en ny utelampa
den vi har är så jäkla ful.

Tänka sig jag har maken
hemma den här veckan...inte fel.



Kommentarer:
#1: Znogge

Ibland måste man förnya sig! Härligt dessutom att ha maken hemma. Så en ledig onsdag på det ;-)



Kram

2012-06-04 @ 17:01:35
#2: Yvonne

Grattis till din nya trimmer! Då kan du gå ut och testa den nån natt ;) Själv behöver jag ingen på balkongen...och i den här kylan växer det inget vidare, men min vinranka rankar på i alla fall!!

2012-06-04 @ 19:43:28
#3: Annika

Var det inte i måndags det blev fullmåne? Apropå din dåliga sömn.

Uppladdningsbar trimmer - det låter bra! Har du testat den?

Ha en skön dag!

2012-06-05 @ 05:59:00
#4: ingrid

Här är det illförkylt, bara att bita ihop och se glad ut.. Har ju SEMESTER. Får se om vi åker iväg idag eller kryar på mig en dag till. Vädret är ju inget att skryta med :(

Vi köpte en ny grill och en ny torkvinda igår, den ena borde vi ju kunna använda idag iallafall, fniss.

Skönt bara vara ta dagen som den kommer.

2012-06-05 @ 08:58:55
#5: Gunvor

Heej Ninni! Nu är jag hemma igen från sköna Rhodos.Vi har haft det så bra, men det känns ändå skönt att vara hemma nu. Och oj vad det har förändrats sen vi for. Gräset var jättehögt med maskrosor och skott från hallonbuskar och rosenskott, men nu är gubben igång på åkklipparen.

Och jag tvättar o tvättar. Kan kanske hänga ute o få torrt innan kvällen.

Jag ser att du har planterat o gjort fin ute. Får nog vänta lite med det, för det kan nog bli kallt nån natt än tror jag.

Ha det gott med gubben hemma!KRAM!

2012-06-05 @ 12:21:12

Ja kapslarna kostar en del faktiskt så jag är verkligen glad över kaffe vinsten!

kram!

2012-06-05 @ 14:58:34

Men imorgon får du sova hoppas jag :) Kram fina

2012-06-05 @ 23:00:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: