*

2012-01-24
08:29:41

Tisdag morgon och kall sådan=(
Usch gillar verkligen inte kyla
Nio minus idag..nåja inte
som förra vintern.

Räcker gott med ca fyra så där:-)

Har sovit underbart gott i natt
så gott att jag ville sova mer när klockan ringde.

Letade igår efter kvittot på mobilen
utan resultat..någonstans är det ju.
Maken har alltid ordning på sånt.

Lite konstigt är det ju
att dom måste ha det
jag har ju orderbekräftelsen
betalar på mobilen varje månad.

Någonstans måste ju Halebop
ha alla mina uppgifter??

Nåja det löser sig
får skicka telefonen
i slutet av veckan.

Letade upp min gamla gamla den får väl duga.
Satt och spelade ett spel igår kväll
kanske i högts fem minuter
telefonen blev skitvarm..suck.

Näää om jag skulle ta och
läsa färdigt tidningen
dricka lite kaffe..
och sen klä mig=)




Tröstar mig med en Vårbild


Kommentarer:
#1: Znogge

Gillar inte heller kylan. -6 var för bra för mig... Men har vi tur ställer solen upp i dag!



Hoppas du hittar kvittot. De kan vara väldigt petiga...



Kram

2012-01-24 @ 08:48:16
#2: Ingrid

Håller med, alldeles för kallt (även om jag bara är inomhus ;) Mannen hade dessutom INTE tänt i pannan , det gör han ALLTID.. Hmmm månne han försov sig.. Skrattar igenkännande även åt "mannen har alltid koll på sånt" samma här kan jag säga. MEN jag har skaffat mig en egen pärm för sådant..

kan säga att min telef blir också varm efter spelat wordfeud inga problem men typ angry birds -riktigt varm..

2012-01-24 @ 09:21:51
#3: Gunnar

Ja nu faller temperaturen snabbt. Blir nog bistert i natt.

Härligt med en vårbild. Behövs för frusna hjärtan.

2012-01-24 @ 17:15:33

Man blir så handikappad när mobilen inte fungerar som den ska =)

2012-01-24 @ 18:16:37

Man kan bli galen när man letar efter ett kvitto..eller nycklar..jag brukar leta på samma ställe typ hundra gånger för jag tror att det ligger där..:)



Jag hoppas det löser sig..



Ja plötsligt verkar den gamla mobilen typ så galet gammal..allting är relativt..

2012-01-24 @ 18:36:55

Hoppas det löser sig med mobil, knepigt när de måste ha in så många olika uppgifter...

Ja fy nu är vintern här och det känns i kroppen :( Blä... Kram fina

2012-01-24 @ 20:00:12
#7: Cecilia

Den som söker, den finner =) Hihi

Japp, nu ska våren komma! Å de fort...

Inte fick vi ses idag, hmm funderar på i möra.

Slutar 15, hem och MÅSTE städa... Ghaaaa men ett måste. Kanske jag kan kika ner till underbara du i kvällningen?

Kan ju höras i möra?

Kram & Pöss

2012-01-24 @ 20:55:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: