*

2012-01-21
09:42:17

Lördag 21 januari
Endast jag vaken...trodde när jag
vaknade att klockan var betydligt mindre
det är väldigt grått ute.

Men hon var nästan nio!
Maken sover fortfarande
jag har hunnit med kaffe och läst tidningen.

Ja läst och läst..bläddrat igenom=)

Hade en härlig dag igår.
Jobbet bra.
Slutade tidigt..vi åkte in till stan.

Först till optikern.
Gick väldigt smidigt
A hittade snabbt ett par bågar
som var supersnygga.
(fast det var jag som hittade dom)

Sen gick vi till O. Learys
tog en öl och dom hade after Work
så en god buffe var uppdukad.

Resväska var tvungen att inhandlas
hittade en snabbt..och REA var det också.
En superlätt väska blev det, 3,9 kg. Perfekt.

In på CGC för att kolla in rean
A handlade en kavaj och två par byxor.
FYND för märkeskläder:-)

Bara kavajen hade kostat 3 500
nersatt till 699..wow.
Sånt gillas!

Efter fynden åkte vi hem
myste, drack vin och åt ostbricka.
Jag försöker var sund
men på helgen måsta man få lyxa till det lite.

Idag ska vi bara gå här hemma och skrota
har en del att pyssla med.



Om nån månad sitter vi här i solnedgången
och bara njuter=)

Kommentarer:
#1: Znogge

Fördelen med LCHF är att man kan njuta av ost och feta saker men brödet saknar jag...



Härligt när man gör sådana fynd. MQ hade 70% rea vilket gör mycket på deras lite dyrare plagg. Två klänningar/tunikor blev det för en struntsumma med tanke på ursprungspriset. Då blir man nöjd!



Kram och god morgon!

2012-01-21 @ 09:51:33
#2: Ingrid

Härligt med fynd!! Här har jag vaknat med halsont och huvudvärk... tar det aldrig slut. Är väl så att jag blev rätt nedsatt av förra starka antibiotikakuren. Men ingen feber så jag är på benen. Ha en skön Lördag!!

2012-01-21 @ 11:10:14

Jättefin blogg, kolla gärna in min och glöm inte att säga vad du tycker, kram!

2012-01-21 @ 12:45:13
#4: Yvonne

Lyx måste man ha ibland! Så härligt det ser ut...just nu snöar det, uuuu...

2012-01-21 @ 14:02:14

Riktiga fynd alltså :-)



Härliga utsikter att se fram emot :-)

2012-01-21 @ 17:32:29
#6: Lena

Vilket fynd.. det är inte var dag man har sådan tur.

//Lena

2012-01-21 @ 21:39:41

Oj så pass billigt..ja vi var med o fyndade kläder idag..det gäller att passa på..



Du är en liten festprinsessa du..springer på puben och kalasar..när man kan sitta här under korkeken och lukta på..vinglaset..hi hi..



Mmmmm det är härligt med resor som man har framför sig..

2012-01-21 @ 21:59:31
#8: Anonym

wow vilka fynd du gjorde:) härligt snart sitter du där å bara njuter och jag med fast på ett annat ställe:) vi får inte glömma att skicka ett kort till varandra:) vart hittade du resväskan,jag behöver med en, kramen

2012-01-22 @ 10:30:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: