*

2012-02-22
07:19:53

Tidig onsdag
Tidigare än jag tänkt mig=)

Men nu är det en annan kollega
som totaldäckat=(

Och undrar hur många barn vi har idag??
Tänkte duka till 10..men nej
så många blir det nog inte.

Normalt har vi 15-18 barn till frukost.

Vikarien som vi hade igår
var jättetrevlig och bra:-)

Ska passa på idag när jag slutar tidigt
att fixa lite smått&gott.

Bla leta upp lite böcker till Sofie.
Sen behöver huset städas
det ska vara perfekt när vi åker.
Finns ju inget värre än att komma
hem till ett stökigt hem.

Min viktnedgång som
jag var så stolt över har
totalt stannat av..surt.

Jaja nu skiter jag i det.
Vem vet jag kanske går ner på semestern
Gjorde jag förra gången jag var i Thailand.
NYTTIG mat=)





Kommentarer:
#1: Znogge

Tänk inte på vikten! Man kan faktiskt äta nyttigt även utomlands. Salladsbordet i Turkiet var enorm och även i Egypten var utbudet av grönsaker stort. Sedan måste man unna sig lite också...



Kram

2012-02-22 @ 15:32:31
#2: Anonym

guu va härlig bild å snart min goa Ninni,badar vi båda två, tack för böckerna,kramen

2012-02-22 @ 21:09:03
#3: Cecilia

Vilken härlig bild!!

Det känns bra, gjorde det innan jag pratade med dig oxå men,,, jag tyckte att det var bättre att jag frågade nu än att jag senare om nån vecka retar mig på´t.. Förstår du hur jag menar?

Ibland är även denna kvinna "feg" och håller inne med saker som jag borde ha pratat om. It was a big step for me today...

Pussen & stora kramen=)

2012-02-22 @ 22:56:52

Åh vad härligt att du snart får resa iväg till sol och värme :) Kram vännen

2012-02-23 @ 08:19:51
#5: Nilla

Vilken härlig bild...så skönt att få åka iväg till sol och värme. Skit i vikten, du behöver väl inte ha så mycket kläder på dig i alla fall ;o)

Kram

2012-02-23 @ 18:52:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: