*

2012-02-11
09:44:56

Oj längesen jag skrev
Har inte bloggen som prio 1 längre.
Men sluta tänker jag inte göra=)

Nu är det lördag morgon
har duschat och väntar nu på Melodikrysset.

Vaknade tidigt idag..ja allt är ju relativt.
Men före åtta hade jag satt på kaffe.

Tog tjuren vid hornen idag
måste kolla hur mycket jag har gått ner.
Har ju känt på kläderna att det har hänt nåt.

TRE kilo..borta=)
Har gått lätt och ganska fort, tre veckor
har jag hållt på.

Klarar jag två till innan vi åker??
Vore underbart.

Har ju tre veckor på mig.

Nu ska maken koka en stor gryta
med ärtsoppa..mums.
Så ikväll blir det ärter&punsch.

Ha en fin helg därute


Kommentarer:

Grattis till dina tappade kilon :) Bra jobbat!



Ja att få ha kvar sin mormor tills man är vuxen är verkligen en ynnest. Mina barn har ju alltid haft en gammelmormor - momma kallar dom henne. Men nu vet jag inte hur länge vi får ha kvar henne. Hon är inte så kry längre. Hon är inte den där starka kvinnan som jag minns henne :( Utan nu är hon liten som en fågelunge, skröplig och glömsk. Kram vännen

2012-02-11 @ 12:18:24
#2: Helena

Grattis till viktnedgången...bra jobbat.=)

Albumet jag gjort nu är ganska litet men det går kanske att ha bilder i det ändå.

Min tanke är att jag ska skriva tankvärda ordspråk i det.

Har precis börjat med ett större som blir bättre till bilder.

Man kan ha bilder både på sidorna men också inuti påsarna så det rymmer mycket.

Jag är sällan och aldrig nöjd med det jag gör och det blev inte så perfekt som jag ville men jag får väl öva.=)



Ha en härlig dag vännen!

Kram

2012-02-11 @ 12:23:50

Men det är väl inte torsdag idag, va? ;-)



Duktigt jobbat med kilona!

2012-02-11 @ 14:24:38
#4: Lena

Vad kul att vågen går åt rätt håll. Grattis till det!

//Lena

2012-02-11 @ 14:44:49
#5: maria

Grattis till din viktnedgång :) Jag tror du fixar ett par kilo till innan ni åker..Vad härligt med en kommande resa, skulle jag inte tacka nej till :)



Må så gott !

Kramar

2012-02-11 @ 16:15:45

Jepp man kan blogga liiite när man får lust..så känner jag med..



Ärtor o punsch..himmelskt gott..jag fick det en gång i Jukkasjärvi när vi var på tur med scooter..du vet öppen eld och varm soppa med punsch..shit så gott..

2012-02-11 @ 16:36:44
#7: Znogge

Hoppa över punschen om du inte vill ha gått upp ett kilo i morgon ;-) Nej skämt åsido, grattis till minskningen!



kram

2012-02-11 @ 16:46:23
#8: Gunnar

Tre kilo var inte illa! Bra att ha ett så trevligt mål som att vara lättare när man åker på semester. Det är enklare att hålla diciplinen då kan jag tro.

2012-02-13 @ 15:07:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: