*

2012-12-10
09:00:00

Måndag...suck
Vill inte vill inte.
 
Ville stanna kvar i min varma sköna säng.
Vill Ha Jullov Nuuuuuuu.
 
Att man ska vara så himla trött
den här tiden på året.=(
 
Ja då är det Lucia den här veckan.
Får se hur barnen sköter sig
fast det får jag ju inte slutar tidigt på torsdag.
 
På fredag har jag och maken 27 års bröllopsdag.
Det firar vi som vanligt med en natt på Drott.
 
Äter lite gott dricker lite gott
på lördag blir det julklappsinköp.
 
 
Ja så här varmt&skönt
lär vi ju INTE ha det =)
 
Älskar dig fina make
 
 
 

Kommentarer:
#1: Cecilia

Varmt och skönt får vi till sommaren ;)
Snön var välbehövlig, iaf för mig. Mår så mycket bättre nu när det är ljust och fint=)
Visst längtar jag till sommaren OM jag nu får semester?!
Ha en bra "skitmåndag" hehehe, puss finaste du

2012-12-10 @ 09:28:23
#2: Znogge

Vi hade genrep på vårt luciatåg i dag och det gick inte bra alls. Grattis till era 27 år. Bra jobba<t och ett före oss ;-)

Kram

2012-12-10 @ 15:31:52
#3: Yvonne

Sådär varmt och skönt skulle jag kunna tänka mig att ha det! Och att läsa menyerna utomlands är ju ett litet äventyr bara det! "Grillade lammlar" stod det på en...hahah...grillade lämmlar eller lammlår? Det får jag aldrig veta ;) Kram!

2012-12-10 @ 19:19:28
#4: Sussi

Nä, den värmen får vi vänta några månader på.. Förhoppningsvis (med tanke på hur förra sommaren va). Mysigt med Lucia..
För en gångsskull är även jag ledig över julen. Brukar jag aldrig vara annars..

kramisar

2012-12-10 @ 20:50:32
#5: Ingrid

Längtar med till välbehövlig ledighet!

2012-12-10 @ 21:00:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: