*

2012-12-25
10:23:12

JULDAGEN
Den gillas=)
 
Julafton kan faktiskt kvitta
för min del, nästa år ska jag
hitta på nåt alternativ!!
 
Dan innan Julafton är bäst.
Då myste vi och provsmakade skinkan.
Satt och skrattade och pratade avkopplat
i myskläder.
 
På Julafton ska man klä upp sig
skulle hellre haft mysmyxor då med...hahaha.
 
Visst hade vi det bra
Men sonen var sliten efter många
dagars jobb och idag skulle han upp halv sex.
Ringde och pratade med honom och kollade
att han var vaken...var han.
Han hade somnat vid tio.
 
 
Son&Far
Hahha Anders sitter som en pösmunk =)
 
Vår fina son
 
Tetris gillade alla papper&snören
här öppnar han sin Julklapp.
 
Julfin!
 
 
Vi gick hem efter Karl-Bertils Julafton
Sen satt vi och pustade ut i soffan
med ett glas rött...eller två!
Idag ska vi bara slöa
det snöar och snöar utanför

Kommentarer:
#1: Znogge

Vilka fina bilder på er! Nog är juldagen en skön dag. Bara koppla av och göra precis vad man vill...

Kram och god fortsättning

2012-12-25 @ 13:54:36
#2: Yvonne

Ja, hellre slöa än snöa ;) Jag klär aldrig upp mig på julafton, det orkar jag inte. Fast mysbyxor har jag väl inte direkt ;)

2012-12-25 @ 15:07:51

Jag föredrar också myskläder, särskilt som man klämmer i sig så mycket mat också... ;-)

God fortsättning!

2012-12-25 @ 16:38:11
#4: Gunvor

God fortsättning! Jag gillar också juldagen mera än julafton, fast vi hade trevligt o mysigt. Nu har sonen åkt hem till sitt o vi sitter här själva. Han skulle också jobba i morgon.
Idag är man lite slö o det får man vara denna dag.
Ha en mysig fortsättning på julen. KRAM!

2012-12-25 @ 18:12:59
#5: soffie

guuu va fin bild på dje å sonen å lilla kissen:) va snygga ni är... vi sa igår att nästa jul vill vi va i nåt annan land å fira jul kanske Australien vore ju bra men då får vi skippa våra andra resor för det är ju så dytrt där.. god fortsättning till dej. å din fina familj

2012-12-25 @ 20:24:43
#6: maria

vilka fina kort och vilken fin familj ni är :)
jag älskar oxå myskläder och att kunna slappna av och njuta :)

idag har vi haft vår egen julafton hemma bara vi :)

god fortsättning <3
kram maria

2012-12-26 @ 00:04:47

Fina bilder på er!

2012-12-26 @ 12:24:25
#8: Pyret

Vad lika de är far och son!

2012-12-27 @ 13:28:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: