*

2012-12-24
09:33:52

Julafton
Den glittrande magiska dagen är här =)
 
Fast jag tyckte gårdagen var bäst
När sonen anlände från jobbet vid halv tio.
Vi provsmakade sillen och ljummen Julskinka
 
Tog ett par snapsar, pratade en massa
Såååå mysigt.
Jag njöt i massor.
 
Christoffer gick hem vid halv ett
i snöyran.
Idag sover han gott efter att ha slitit i många dar.
I morrn ska han på det igen.
 
Vi traskar dit vid två halv tre
Äter gott och umgås.
Trevligt att få fira i sonens hem.
Blir första gången =)
 
God Jul govänner
Njut av nära&kära
och var rädda om varandra
 

Kommentarer:
#1: Helene

GOD JUL !!
Kram Helene.

2012-12-24 @ 10:00:52
#2: Znogge

Önskar dig och din familj en riktigt God Jul! Hoppas sonen har ledigt någon dag senare...

Kram

2012-12-24 @ 10:20:27
#3: Ingrid

God Jul på dig!! Här kalasar vi så jag knappt hinner in till mina kära bloggvänner och vända..

2012-12-24 @ 11:59:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: