*

2012-12-17
19:20:16

Då kör vi...
Ja sista dagarna innan Jul
Klar med klapparna..skönt.
 
Nästan allt inslaget.
Nu ska det bara kokas skinka
men det gör vi på lördag eller söndag.
 
Ska göra det väldigt enkelt med maten
på Jul, lite sill, lax, köttbullar
revben och skinka.
 
Ingen idé att laga en massa
blir bara rester som ingen äter upp.
Vi tar det som vi tycker är gott=)
 
Inte mycket klappar heller.
Vi tänkte byta golv i sovrummet
blir en bra klapp till oss båda.
Skickade några få Julkort idag
har lagt ner det med
Idioti att skicka så många kort
som jag faktiskt gjort.
 
Nu ska jag slappa i soffan
 
 

Kommentarer:
#1: Cecilia

Kram!

2012-12-17 @ 19:37:03
#2: Znogge

Jag satsar också på säkra kort. Mat som ingen äter får vara. Julklapparna är däremot inte klara men snart så...

Ha en fin dag!
Kram

2012-12-18 @ 07:26:35
#3: Helene

Jag drog oxå ner på jul-kort i år !!
Jag har lite jul-klappar kvar...
Ha en fin dag.
Kram Helene.

2012-12-18 @ 09:26:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: