*

2012-08-23
07:11:02

Torsdag 23 aug
Igår uträddade jag en del ärenden
behövde bland annat går till apoteket.
 
Där blev det dyrt, mycket som var slut=)
 
Tog en sväng till ö-returen också
jippi hittade en spegel för 85 kronor
Dom hade 50% på allt i butiken.
Den är oval med en vacker mörk träram.
 
Passade perfekt i vår hall.
 
Sen var det frissadags.
Klippte av mig håret, färgade samt plockade ögonbryn
En ny kvinna klev ut från salongen.
Jag blev sååååå nöjd.
Ja det var ju inte gratis där heller:-)
 
Ja så skulle jag och Cecilia gå på Powervalk
Vi hann väl med tio minuter innan regent öste ner.
Hahhaha vi var som dränkta katter
och frisyren var lika med noll.
 
Men den var lätt att fixa till igen.
 
Glada Saxen är verkligen duktiga
gillar dom massor!
 

Kommentarer:
#1: Cecilia

Määä, ingen bild här heller?? Hahah
Ja, du blev verkligen skitsnygg i håret.
Gött med promenixen, har idag liite träningsvärk i lår & ovanför knät=)

Jasså, de har 50% på Ö-returen, hmm kan va dags nu kanske...
Ha en bra dag du fina, å du. Jag måste försöka få tag på Bubbel till fredagsstädet. Det är vi väl värda om vi ska städa?? Hihi

2012-08-23 @ 07:52:50
#2: Znogge

Härligt att få bli en ny kvinna! Jag borde nog boka en klipptid. Det blev liksom inte bra förra gången så nu är det på utväxt och omformning...

Ha en fin dag!
Kram

2012-08-23 @ 08:33:34
#3: Lillemor Johansson

Det e gött att klippa av sig håret och göra lite färg i....men jag vill se en bild på dig:)) Kram

2012-08-23 @ 18:18:18
#4: Anonym

Va, var det inte gratis någonstans ;) Och nu har kommentarsfältet hamnat till höger, och inte står det mitt namn någonstans nu heller// Ditte

2012-08-23 @ 19:35:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: