*

2012-04-30
08:13:04

Vaken..eller
Ja jag kan inte sova iallafall!!

Typiskt när man får.

Hade en underbar dag igår
vilket väder=)

A bytte däck (på tiden)
Vi grejade i trädgården
Planterade en buske, en till ska ner idag.

Trimmade lite allt blev inte klart.
Var ju tvungen att njuta av solen också.

Glömde ta kort som jag skulle.

Var och grattade grannkillen
som blev tre år igår.

Vi fick smaskig tårta, mums.
Satt där och tôlade ett par timmar i solen.

Idag ska vi se om Stenforum är öppet
vill ju få ordning i trädgården.

Idag kommer förhoppningsvis
lamellerna vi beställt från Skånska byggvaror.

Ljusgrå har vi beställt kommer bli fint (tror vi)





Gamla arkivbilder..igen




Kommentarer:
#1: Znogge

Visst är det bara så typiskt! Skulle jag jobbat i dag hade jag sovit som bedövad men nu vaknade även jag ganska så tidigt!



Kram och trevlig Valborg!

2012-04-30 @ 10:47:54

Ha en riktigt trevlig Valborg i solen du med :-)

2012-04-30 @ 11:54:14
#3: Lillemor Johansson

Ja nu yr det runt massa pollen...ett litet helsike för alla som är allergiska. Är hemma från skogen nu:))Ha en riktigt go Valborg. KRAM

2012-04-30 @ 14:50:17
#4: Cecilia

TACK för gårdagen och TACK för idag=) Vilken underba(a)dag/ar jag har haft.

Känner hur energinivån ökar, tack vare dig och andra goa vänner som jag har.

Blev det fint med blomstren?

Ja här blev det fint med rabattstaket iaf.

Har öppnat en öl och inväntar nu M för att ta cykelturen till brorsan.

Ha en go kväll. KRAM

2012-04-30 @ 16:50:20
#5: Anonym

men va trist att du ej kunde sova,jag får ställa klockan på mornarna kl.9.00jag skullle kunna sova jättelänge,känner av allergin mycket är allergisk mot nåt på våren men jag får piller för det som tur är, va fina bilder, kramen å hoppas di valborg varit toppen:)

2012-04-30 @ 22:20:53
#6: Gunnar

Hej

Varför bytte han däck på tiden? Vore det inte bättre att byta dom på bilen? :))

Jag har svårt att sova extra på mornarna.Som pensionär kan jag ju oftast ligga så länge jag vill men jag är morronpigg.

Stenforum låter spännande. Vad ska ni göra i trädgården?

2012-05-01 @ 08:16:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: