*

2012-04-14
09:32:11

Pollen..blää
Ja då var det igång
med pollen..igen.

Våren är underbar..
Men det är trist att vara allergisk.

Igår var det shopping på agendan.
Vi var först till Elgiganten
fick krama sonen.
Sen beställa projektor och duk
av systerdotters fästman.

Dessvärre får vi vänta ända till i Maj.

Sen till Håells mattor
vi ville ha en matta att hänga på väggen.

Hittade en också
Patchwork...skitsnygg
och nedsatt var den också.
Den lånade vi hem
Jo vi tror det blir jättebra=)

Ikea nästa stopp
handlandet gick bra
men sen kassan..suck.
Det var strul med kortbetalning
vi stod i kön i nästan en timme...suck.
Var på väg att bara ställa vagnen och gå.

Men det var ju grejer vi behövde.
Också OBS nästa
vi behövde lite redskap till trädgården
det gick smidigt och snabbt.

Systemet sist, lite vin ville vi ha.
Skönt att komma hem.
Jag var dödstrött efter att ha
varit vaken sen fem på morgonen.

Tog en snabbsiesta.
Grannen ringde och frågade om vi ville ha lax
JAAA tack.
Nästan två kilo Lax, mums.
det blir middan idag=)

Igår blev det Tacos
mycket mycket längesen.

Avlsutade kvällen med Lets dance
men varför åkte Helena ut....helt otroligt konstigt.



Snart snart får man plantera=)

Kommentarer:
#1: Lillemor Johansson

Oj oj det var en häktisk dag...förstår om du blev trött....ja lite värme vill vi ha ( OBS! det var JAG som sa det min vinterfreak ha ha)men nu vill jag också plantera och gosa mig i solen. Kram ha en trevlig lördag. Mumin

2012-04-14 @ 14:48:12
#2: Nilla

Oj, vilken dag. Skönt ändå att klara av så mycket på en gång. Men himla träligt att stå i kö i en hel timme.

Kram

2012-04-14 @ 17:10:48
#3: Znogge

Just nu tål jag inte höra ordet IKEA nämnas.... Men ha en go' kväll!



Kram

2012-04-14 @ 18:18:32
#4: Junitjej

SÅ jobbigt det måste vara med pollenallergi!

2012-04-14 @ 18:43:59
#5: Annika

Oj, det var en dag i full fart! Å därtill pollenbesvär. Å vilka trevliga grannar som ger bort lax så där.

2012-04-15 @ 08:17:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: