*

2012-04-03
08:51:13

På G
Jobbat en dag
kändes riktigt bra
kul att träffa alla glada barn
och kolleger, hoppas dom tyckte
att det var kul också=)

Börjar med en bra vecka
bara fyra dagar.

På fredag ska vi ha kompisar
här på middag.
Har inte träffat dom på länge.

Nu ska jag läsa färdigt tidningen
och göra mig i ordning.





Det här skrattade vi åt rejält
ser ut som om drinken är persikofärgad
men icke då..knallrosa.

Vi träffade vänner från Boden
dom åkte hem ett par dar efter vi kommit
men vi hann med en KUL kväll.



Längtar lite tillbaka
ja iallafall efter värmen
hua sååå kallt ute..ogillas.



Kommentarer:
#1: Znogge

Är så pigg på att boka sommarens resa men vi vet ännu inte hur det blir. Om vi har hundvakt eller inte. Får se... För kallt här i alla fall.



Kram

2012-04-03 @ 09:34:16
#2: ingrid

kallt som tusan inatt, stackars alla små blommor som kommit upp. Sen ska det väl inte gå för snabbt och bli sommar direkt... men... lite varmare tack!!

2012-04-03 @ 18:53:05
#3: Linda

Vilka härliga bilder!

2012-04-03 @ 19:06:20
#4: soffie

mmm förstår att du längtar tillbaka till värmen å allt det vackra.

Va kul att jobba igen,får se vilken dag vi kan få till en träff jag kan komma ut till dej å kolla på alla bilderna,kramen

2012-04-03 @ 20:12:38
#5: Gunnar

Klart att Du längtar tillbaka! En stor del av upplevelsen tycker jag att längta til exotiska resmål. Här är det kallt men solen skiner och det blir sköna vårdagar till slut i alla fall.

2012-04-04 @ 09:07:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: