*

2012-04-02
08:28:18

Måndag 2:e April
Näää blev inte lurad igår
utom med vädret då=)

Började med härlig sol
fast isiga kalla vindar, Brrr.

Sen började det hagla
snacka om Aprilväder.

Ja idag är det dax att börja jobba igen
ledig i en hel månad.

Blandade känslor
men det blir bra bara jag är på plats:-)



Eremitkräftor fanns det gott om
Undrar var dom hittade sina nya skal??
Jag såg då inga snäckor!!



Så här såg det ut när det var ebb
På eftermiddagarna gick det knappt att bada.



Ladyboy Bussen



Hihi ser ni den lilla gula pippin
dom satt ju aldrig still


Kommentarer:
#1: Cecilia

Välkommen tillbaka till jobbet =)

Ja usch vad kallt det har varit, jag är glad att jag var såpass "förståndig" att jag tog min vinterjacka under helgen...

Dumt nog inga vantar=( Haha

Skönt andå att solen skiner, piggar upp lite iaf=)

Idag är Familjen lediga, utom pappan. Gött, behöver vila upp min hjärna... Innan det börjar ryka!

Kram & Pöss

2012-04-02 @ 08:58:42
#2: Lenkan

Ja jag har sett alla bilderna och tycker det ser helt underbart ut! Jobbigt att komma hem lagom till att vintern kommer tillbaka hit =/

2012-04-02 @ 09:09:36

Fåglar är svåra att fota :-)



sv: Vi hjälpte en kompis att flytta. Själva bor vi kvar och fortsätter nog med det. Det var jobbigt att flytta! :-)

2012-04-02 @ 12:04:31
#4: Lissen

Ja vilken kontrast att komma hem till kylan.

Du kommer nog snart in i jobbsvängen.



Ha en fin vecka. // Lissen

2012-04-02 @ 16:24:10
#5: soffie

vilken läcker gul fågel:) brrr nu är det alldles för kallt igen,må gott

2012-04-02 @ 18:38:17
#6: Yvonne

Jag tror snäckorna köper skalen på Ebay! ;) Bra att du skrev att den "gula fläcken" var en pippi ;) Det är kul att se dina bilder, jag lär nog aldrig flyga så långt...huu... Kram!

2012-04-02 @ 18:55:48

Ja men himmel Ninni..är det drinken som får den lilla fågeln att bli lite suddig..:)



Ladyboy..det låter farligt..



Du eremiter..ja dom är bara för festliga..

2012-04-02 @ 19:37:16
#8: Gunvor

Hej..jag har just sett näst sista avsnittet av 30 grader i februari. Usch vilken tragisk serie..o ändå har jag kollat på alla avsnitten. Tur att det snart är slut. Jag blir deppad efter varje program.

Har du tittat du också?

Längtar du tillbaka när du ser Thailandsbilderna? Inte jag! Hur kan man göra en serie som bara är eländes elände.Det lär väl sluta hemskt också som det såg ut efter dagens avsnitt.Huvvaligen!Visst är det hemskt.

Jag lever mej in i filmen och sitter här och skäller på dom allihopa. Så tokig är jag.

Natti Natti Ninni. Du kanske sover redan.Kram!



2012-04-02 @ 22:21:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: