*

2011-09-19
09:29:56

Sluta nån gång=(
Och det bara regnar och regnar!!

Hela dan igår, hela natten
och det håller på än..suck!

Ja det är bara att tända ljus
och gilla läget:-)

Hämtade sonen på stationen
igår han hade haft en kul tripp
i Sthl..träffat Dreamhack kompisar.
Dom var på O`learys och såg på tv, spel

Flera pubar i storstan visade på storskärmar.
Jag tror iallafall det var tv, spel..haha

Anders hade middag klar
när vi kom hem
helstekt fläskkarré som smakade mums.

Sen körde jag hem sonen
han tog våra gamla högtalare
bra då blev vi av med dom.

Ja han har en hel del kvar att göra
i sin lägenhet..men Rom byggdes inte på en dag.

Sen invigde vi vår nya anläggning.
Tittade på Män som hatar kvinnor
den var ju jättebra..har haft motstånd
till dom här filmerna länge..varför vet jag inte.
Kanske för att jag började läsa boken
en gång för länge sen..och jag lyckades
inte komma in i den.

Nu har vi två kvar..spännande.

Gick upp med Anders tidigt i morse
tog en kopp kaffe med honom
sen gick jag och la mig igen.
Läste en stund..somnade senare om
trodde jag inte..vaknade igen av det
eviga regnandet.

Jaja jag ska ju ingenstans idag..bara vara.



Får muntra upp mig med en Thailandsbild

Åhhh snart två år sen vi var här
vill tillbaka!!

Varmt, soligt, regn, god mat
billigt..härliga bad, goa människor
massage vid stranden..Mmmm

Kommentarer:
#1: Yvonne

Hm..Thailand kommer jag nog aldrig till, liiiite långt bort tycker jag. Men snart åker jag till en närmare, varmare plats! Ha det gott på verandan! Larsson-filmerna (jag har dock bara sett den första) är helt ok för att vara filmer!

2011-09-19 @ 09:47:06

Ja fy vad det regnar idag :(

Men att längta bort till värmen är inte fel, jag vill också ut och resa. Kram

2011-09-19 @ 09:52:23
#3: Bibi

Idag vill man inte gå ut, men jag måste snart gå till bussen vilket jag vill eller ej.

Kram

2011-09-19 @ 09:54:09
#4: Cecilia

Uhhh, de filmerna är så bra!! Men, jag har ju dock inte läst böckerna!

Däremot har jag läst ALLA Helen Turstens kriminalromaner- Super. Sen gjorde de film av dom och usch vilken flopp=(

Lasse Brandeby som huvudrollsinnehavare.... Nej, tacka vet jag böckerna=)

Thiland- mitt drömresemål!

Ja, jag ska jobba i em, 15-22. Käre värld- ett arbetspass inbokat den här veckan!

Kramen

2011-09-19 @ 09:57:33
#5: Ragnvi

Tjena! Regn även här idag...men helgen var fin!

Meen...ska du börja jobba på tisdag..imorgon?!?! Klart du INTE ska! Ring doktorn om intyg!!

Kramen!

Ragnvi

2011-09-19 @ 10:12:34

Tack tack, nu är vi som sagt hemma igen men det har du ju sett på FB :P

Ha en fin dag!

2011-09-19 @ 11:05:51
#7: Gunvor

Du.. det regnar även här! Ser inte alls så inbjudande ut. Blir nog mest inomhus i dag.Skulle inte vara så tokigt med en liten solresa men det får vänta. På onsdag åker Helena med fam. till sydItalien en vecka. Hoppas det går bra med flygresan för barnen. Hela fam. är snuviga. Dom åker helt gratis. Solresor bjuder på både resa o hotell. Hon ska reseblogga igen åt dom. Förra året var dom ju på Madeira och var resereporter även då.

Kul! Hoppas vädret blir bra. Dom brukar ha otur med det på sina resor.

På torsdag denna vecka åker nästa dotter iväg. Dom åker till Egypten, en vecka.Dom har varit där förr.

Ja ja vi stannar hemma o håller ställningarna. sen får vi se om det blir nån tripp för oss. Lite sent på säsongen är det ju då i oktober.

Ha det så bra inomhus du också. Jag föröker ta det lugnt jag också. Har äntligen ätit min sista tablett nu. Tre veckor har jag hållit på och är inte helt bra i hostan än.

KRAM KRAM till dej!

2011-09-19 @ 11:59:54
#8: Znogge

Där skulle man med lätthet kunna tillbringa en vecka eller två...



Kram

2011-09-19 @ 13:15:28
#9: Fia

Stieg Larsson-trilogin är så fantastiskt bra! Jag är kompis med Susanne som är line-producer till filmerna, så jag fick faktiskt vara med på premiären på "Flickan som lekte med elden" och glida runt och mingla bland skådisarna. Tyvärr lyckades jag inte mingla i närheten av Michael Nykvist.

2011-09-19 @ 16:11:41

Här skiner solen obarmhärtigt. Skulle inte göra nåt med lite regn, faktiskt...

:-)

2011-09-19 @ 16:16:23
#11: soffie

guuu va hemskt du visar nu vill jag ju åka ännu mer;) nej ååå va vackert jag hoppas att även jag kommer dit nån gång, massor av kramar och hur känner du dej nu?

2011-09-19 @ 21:13:02
#12: soffie

svar:jag jobbade på herrhagsskolan idag i dagarna 3 ska jag va på Kroppkärrsskolan å på fr uppe på Kronoparken:) kram

2011-09-19 @ 21:52:27
#13: Kersti

Regn här med. Ösregnade när jag cyklade till jobbet men på eftermiddagens hundpromenad var det sol. Kram

2011-09-19 @ 22:21:01
#14: Ragnvi

Morning! Hm..regnet vräkte ner här hela dagen igår också...men nu är det uppehåll! Jag börjar jobba idag...ingen feber! Hoppas allt är OK med dig!

Kramen!

Ragnvi

2011-09-20 @ 06:24:30

Ja det var verkligen ett helt fantastiskt folk. Fattigt som bara den men ändå såg alla så lyckliga ut.

2011-09-20 @ 06:50:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: