*

2011-09-21
20:57:56

Onsdag kväll..
Haver jobbat idag
gick så bra så..men jag blev trött=)

Är inte van stimmet...haha
har ju inte varit där på över en vecka ju:-)

Efter jobbet åkte jag en snabbis
till sonen.han hade glömt lite grejer här.

Hjälpte honom att bära upp
alla kartonger på vinden
Jisses vilket stort förråd han hade..avis!

Nu börjar han få riktigt fint
bara mattor som fattas i stort sett.

När jag kommer hem
ligger ett paket i en av stolarna utanför??

I paketet ligger en vacker sten.
Det står....
Världens bästa fröken

Naw...va rörd jag blir.
Presenten kom från underbara Cecilia
min granne, vän och "dagisförälder"

Stenen är såå fin
och jag som älskar stenar
och ett litet hjärta var det på också
Och hjärtan är jag väldig svag för=)


Och bloggen är lika trist
som igår..har inte orkat försöka igen
har bett sonen..jag kan ju själv
men när det bara jäklas..Grr


Kommentarer:
#1: annika

Stenar är alldeles underbara, speciellt när man får dem av kärlek!

2011-09-21 @ 21:22:16
#2: Znogge

Vilken fin gåva att få!



Kram

2011-09-22 @ 08:52:00
#3: Helene

Vissa saker blir man så glad över...

Va gulligt med en sten !!

Ha en bra dag.

Kram Helene.

2011-09-22 @ 09:24:33
#4: Gunvor

Va gulligt! Visst blir man rörd över såna goa gester.

Kul att det gick bra på jobbet.Barnen var väl glada när favoritfröken var tillbaka igen.

Hurra.. nu skiner solen! Fast det blir nog en kortis för det är många fula moln runt om. Men man får vara glad åt det lilla.

Må så gott! Många kramar!

2011-09-22 @ 11:08:10

Vad gulligt att få en sådan fin present :)

Hoppas du är lite rädd om dig nu efter operationen och inte bär för mycket. Kram

2011-09-22 @ 11:21:24
#6: Anna ..

Mmmm man ser allt med lite andra ögon när man varit ifrån jobbet ett slag..men så vips så är det som det alltid har varit igen.



Kul att sonen fått det så pass fint.



Du har en go granne du Ninni och hon din grannen hon har väl typ världens bästa granne..

2011-09-22 @ 19:50:25
#7: soffie

å va gulligt av henne ,men nu ser bloggen så färgglad ut iallafall hos mej,kramen

2011-09-22 @ 21:24:28

Men vilken fin present!

:-)

2011-09-23 @ 14:05:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: