*

2011-09-20
18:48:14

Morr morr morr
Ville göra nåt kul med bloggen
ändra lie färg och så!

Jag provar byta koder
men funkar det..nää inte då!

Ber sonen om hjälp..ja då funkar det.
Men jag kände mig inte helt nöjd
utan bytte lite till
Joo då gick bra...

Men den ena färgen var jag inte hundra med
ändrar igen..jaha vad händer då
då försvinner den jag var nöjd med

Och sen kan jag inte lägga i  en ny
därför ser det lite mysko ut just nu...

Har messat sonen..kanske han kan fixa det
fattar inte vad som händer???

Om nån undra jag har sparat=)

Kommentarer:
#1: Hanna

Ja, visst är teknik irriterande när den inte fungerar! Och det värsta är ju att få hjälp av någon som i princip gör samma sak men får det att funka! Då känner man sig ju lite dum. Om man gjort helt fel känns det på något sätt bättre att ha gjort fel. haha

Ha det bra!

2011-09-20 @ 19:13:03

Ibland är det tur man har barnen som man kan höjta på :) Mina äldsta döttrar har hjälpt mig med min design på bloggen och vill jag byta så hojtar jag till :) smart och enkelt. Kram

2011-09-20 @ 22:03:15
#3: soffie

hoppas sonen fixar det så du blir nöjd:) tur vi har våra ungar som kan detta med datorerna;) kramen å hoppas det går bra imorrn på jobbet!!!

2011-09-20 @ 22:04:55
#4: Cecilia

Hmm, undrar om K kan hjälpa mig? Hihi

Skämt åsido, dret när det inte funkar. Ja jag har inte ens försökt, inte haft tid, inte haft örk att förändra min blogg.

Blev genast lite sugen på att förnya den! Du kanske kan hjälpa mig?!

Kram

2011-09-20 @ 22:14:09
#5: Cecilia

Hihi, här trixas inte me datorn- vi är ganska så "dumma" när det gäller datorer. Men gärna lite hjälp från dig! =)

Kanske syns här hemma, K är ledig idag. Inga jobb, töligt. Redan onsdag, känner lite panik faktiskt! Men men, helgen närmar sig och då är man mer än välkommen att jobba =(

Ha en bra dag på jobbet, ta´t lugnt!

Kram

2011-09-21 @ 09:31:25

Det är därför jag inte pillar på, eller bryr mig om min bloggdesign - jag skulle bara ställa till det...

:-D

2011-09-21 @ 10:48:45
#7: Yvonne

Det ska bara funka! Så är det ;) Hoppas du får ordning på´t! Kram!

2011-09-21 @ 11:56:07
#8: Ingrid

Jag försökte krabba med ny header, men se mitt förkylda huvud klarade inte av det ;) får bli en annan gång

2011-09-21 @ 19:17:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: