*

2011-09-10
09:09:14

Lördagen som jag väntat på
Ja nu är den här
Maken har precis anlänt Sveg.

Jag har haft en orolig natt
var uppe vid fyra och vinkade av honom.

Hade svårt att somna om
så jag låg och läste en stund.

Sen har jag sovit lite
drömt en massa konstigt
vaknat..somnat om osv osv.

Pustar ut en stund nu
känns skönt att dom är två
i bilen hem..Anders kommer nog vara trött.

Kärran är packad
så det är väl bara att koppla på
och fara hemåt.

Vi var i lägenheten igår
den var så fin och snyggt städad
inte ett dammkorn jag såg:-)

Nu har vi ställt dit
två snygga badenbadenstolar
och ett bord på balkongen.
Fyllde även kylen med lite mat.

Ja om en stund får jag väl
trava iväg till affären
för att handla lite till chilin.




Den här lyste i natt också
fast den är väl helt full inatt??


Kommentarer:
#1: Cecilia

Äntligen!! Gött att A är framme och att resan dit gick bra!

Konstigt de där när man vaknar tidigt och somnar om, vaknar, somnar om så hinner man drömma en massa konstigt!!

Samma här inatt, jag drömde att jag blev uttagen t Robinson?! Hur det gick vet jag inte. Jag blev antagligen hemskickad vid första örådet! Haha, sicken dröm..

Ha en bra lördag, vi ses!

Kram

2011-09-10 @ 09:53:23
#2: Znogge

Skönt att resan gått bra så här långt! Lycka till med storkoket.



Kram

2011-09-10 @ 14:20:21
#3: soffie

Jaha då är det dags att yla igen då,ha ,Har ni tänkt er nån resa i vinter?Vi funderar på Fuerte igen å åka januari 2 veckor.kram

2011-09-10 @ 17:14:34
#4: Yvonne

"En gång i månan är månen full..." Jorå, den är jättefull nu! Och klart är det också...

2011-09-10 @ 19:52:20

Oj vilken måne.. ja men du så härligt nu är han på plats då...vilken tur att han har rätt sorts föräldrar..

2011-09-10 @ 21:19:44

Ånej... Måste jag bli mångalen ikväll igen? :-D

2011-09-10 @ 22:07:54
#7: Ragnvi

Morning! Såg på FB att allt gått bra! Hoppas du fick sova bättre inatt!

Vete sjutton vad jag sysslade med inatt! "Vaknade" av att jag höll på att rota i ett köksskåp!! Säkert månens fel!

Ljuvliga blomster du fått!

Kramen!

Ragnvi

2011-09-11 @ 07:38:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: