*

2011-09-17
11:18:48

Lördag förmiddag
Bättre och bättre dag för dag..
Men inte bra..ännu,
idag först börjar det göra
ont i axlarna..

Ser ju fortfarande gravid ut
men det är smällar man får ta:)

Igår hade jag faktiskt riktigt ont
det spände rejält i magen.
Ska bli skönt när stygnen ska bort.

Nu har jag tre dar på mig att bli riktigt bra
ska jobba på tisdag..känns inte riktigt
bra just nu..hur ska jag klara av
att leka med barnen??

Lyft känns långt bort just nu
och det vet ju alla som jobbar med barn
att det blir lyft oavsett om man vill eller inte.

Nåja det löser sig!!

Idag har vi strålande solsken
inte så varmt men det gör inget.

Har löst melodikrysset
lätt som en plätt idag!

Igår torkade vi och förvällde trattkantareller
härligt nu har jag svamp i frysen
samt en burk med knastertorra svampar
att förgylla såser med:-)



Kommentarer:
#1: Yvonne

Jag har också torkat den svampen jag hade, och gett bort en del, men svampsäsongen är inte slut än på länge. Vila dig i form nu, lyfta nåt ska du INTE göra. Kram!!

2011-09-17 @ 13:11:07
#2: sweetmama

Härligt med svamp i frysen. Här gör vi vårt bästa för att tömma den just nu. Hoppas allt går åt rätt håll nu så du blir bra.

2011-09-17 @ 16:54:03
#3: Cecilia

Ajaj, låter som att du kommer bli hemma till veckan oxå! Borde du göra, då kan vi förmiddagsfika tillsammans du å ja! =)

Skämt å sido, ta´t lugnt och se till att bli riktigt frisk innan du går till jobbet!

Kram

2011-09-17 @ 16:59:08

Det låter inte så bra att du tänker gå till jobbet redan på tisdag... Var rädd om dig!

Kram

2011-09-17 @ 17:45:22
#5: soffie

usch va jobbigt för dej men snart mår du bra igen ska du se.tycker du ska hålla dej hemma hela nästa vecka så du verkligen mår bra,kram

2011-09-17 @ 20:40:57
#6: Anna ..

Så gott att det bara blir bättre...magen smalnar nog av ska du se..du har dina rutiner med krysset du..min rutin är mer Mannheimer just nu :)krya på dig..är du sjukskriven hela veckan nu då?

2011-09-18 @ 09:43:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: