*

2011-09-18
09:49:26

Det regnar=)
Väldigt mycket...

Efter en mysig kväll i uterummet
så la vi oss på divanerna för att sova
somnade så gott så gott
sova där ute är underbart skönt.
Regnet smattrade mot taket..Mmm.

Köpte en ny hemmabioanläggning igår
härligt att kunna spela cd skivor igen.
(den gamla dog)
Köpte även Stieg Larssons alla filmer.

Vi har faktiskt inte sett dom.
Billiga var dom..bara 59 kr styck
och Blueray var det också=)

Det var planerat en filmkväll
men det var så mysigt med alla tända ljus
och musik..så det sket vi i..haha.

Idag är det tvättstuga
ja det får väl maken ta tag i.
Nää lägga i lite tvätt i en maskin ska jag nog klara.

Igår var jag väldigt trött
jag är nog lite otålig, vill bli pigg snabbt.
Men ett ingrepp är ett ingrepp
även om det bara är fyra hål i magen:-)

Det var faktiskt en liten pärs
att gå i affärer igår.



Nää dessvärre inte igår
den här är tagen på vårt förra boende
då när man alltid såg solnedgångarna
det saknar jag..men det är väl det enda.


Kommentarer:
#1: Cecilia

Vilken otroligt vacker bild!

Snart ska du se att du är lika pigg & alert igen som du brukar.

Härligt med myskvällar, tända ljus och ngt gott i glasen!

Ta´t lugnt i tvättstugan!



Kram

2011-09-18 @ 10:20:39
#2: soffie

mmm vilken vacker bild!!!solen har visst gömt sig idag ,ta det nu lugnt och vila så allt läker ordentligt, kramen

2011-09-18 @ 10:36:34
#3: Mallan

Låter supermysigt att somna så ute :-) Ska testa det nu till hösten på vår inglasade balkong :-)

2011-09-18 @ 10:48:22
#4: Anneli

låter som en riktigt härlig kväll! Uterummet måste vara underbart. Ta det lite vackert..så det inte kommer surt efter. Ha en bra dag!

2011-09-18 @ 11:09:41

Vad skönt att ligga där ute och höra regnet smattra mot taket.

Jag förstår hur du känner, efter ett ingrepp vill man ju må bra direkt. Men skicka du ner maken till tvättstugan. Kram

2011-09-18 @ 11:51:17
#6: Yvonne

Ja, ert uterum är himla mysigt! CD-anläggning..inga vinyl då? ;) Jag har faktiskt bara sett en av Stieg Larssonfilmerna, den första...läser hellre böcker! Kram!!

2011-09-18 @ 12:22:16
#7: Cecilia

Nä, inga bilder på häst & K, jag hade kameran i fickan. Han aldrig ta upp den då jag gick bredvid och höll ett stadigt tag i K ;)

Jaru, inte mycket svamp vi hittade idag inte... H-Ö skogen e ingen vidare svampskog!

2011-09-18 @ 13:26:14
#8: Gunvor

Va mysigt det låter. Vi satt också ute o åt i går. Vi köpte pizza. Hade tänkt grilla men det blev inte så. Vi har nästan lika fint väder i dag också. Fast inte riktigt lika soligt.Frost på nätterna nu. Huua!Måste täcka över mina blomkrukor. Inte såå kul men man måste så länge blommorna är så fina.

Håll dej borta från tvättstugan tycker jag också. Ta det lugnt och var rädd om dej!KRAM!

2011-09-18 @ 13:39:08
#9: Ingrid

Tycker du har piggnat till nog så snabbt!!

Själva var vi på bröllop igår och denna dag har lagts åt bild och musikbearbetning på bloggen, pust!

2011-09-18 @ 14:10:03
#10: Znogge

Klart att det varit en pärs. Allt tar sin tid så överansträng dig inte.



Krma

2011-09-18 @ 15:59:56

Helt klart bättre med myspys än filmkväll. Fast filmkväll är inte så tokigt det heller :-)



sv: Jag har VERKLIGEN INTE skakat fram dom där stegen på stegräknaren! Jag använde paint, det gick mycket fortare och var betydligt enklare... ;-)

2011-09-18 @ 16:43:13
#12: soffie

svar:Tjejträffen blev jättelyckad och det var massor av gott som bjöds på:) vi får hoppas du kan vara med nästa gång:) kramen

2011-09-18 @ 19:27:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: