*

2011-09-08
14:56:46

Bästa dan...
Ja det är ju torsdag
och maken kommer hem!!

Tänka sig inte en droppe regn idag
Solen har visat sig
det är 16 grader varmt..Gôtt

Nu hemma ett litet tag
sen tillbaka till jobbet
Föräldramöte idag..,men det
brukar vara ganska snabbt överstökat.

Undrar om jag ska göra nåt
vettigt tiden jag har hemma..tål att tänkas på=)

I morrn ska vi hämta nycklar
till sonens lägenhet..va kul.

På lördag morgon eller snarare
fredag natt åker Anders upp till Sveg.
Jag är väl inte överförtjust i det
gryning en massa älgar..rys.

Men för att inte klockan ska bli
för mycket innan dom är tebax
så är det ett nödvändigt ont.

Christoffer har fixat ihop
bärhjälp...skönt.

Ja sen är det inte många dar
kvar till jag åker iväg och tar
bort den elaka gallblåsan:-)






Humlorna gillar mina kärleksörter
det var säkert minst tjugo där på en gång
men lyckade jag fånga flera på en bild
icke då..ville väl inte vara med på bild:-)


Kommentarer:

Vad skönt att operationen närmar sig. Så att du kan få slippa den där attans blåsan som bara ger dig besvär. Kram

2011-09-08 @ 15:53:53
#2: my

Dropparna har kommit där jag bor däremot, jisses vilka skurar!!!!

2011-09-08 @ 16:42:27
#3: Znogge

Vilka vackra kärleksörter! Våra bara försvann efter en kall vinter. Kanske dags att förnya beståndet. Kör försiktigt när det blir så dags!



Kram

2011-09-08 @ 17:05:44
#4: Yvonne

Ooo, vilken kärleksört! Skönt att få slippa dumma gallan snart!

2011-09-08 @ 17:42:36

Det var säkert bara en humla, jag tror du luras med oss ;-)



Skönt att det snart blir operation så du slipper det där ontet hela tiden.

2011-09-08 @ 20:44:20
#6: soffie

å guu va vackert det är med dina kärleksörter.jag saknar inga böcker du får ha dem tills du å A är klar med dem,vilket underbart väder det blev idag vi åkte till Skutberget å bara njöt.kramen

2011-09-08 @ 21:01:03
#7: maria

Kärleksört som är så vackra :)



Vad skönt för dig att få din operation överstökad och kan få må bra <3



Sköt om dig vännen <3

2011-09-08 @ 21:22:38
#8: annika

Vi har haft ungefär samma väder idag också - fast vi bor i så olika landsändar!

Häruppe är det älgjaktstider så säg åt maken att passa sig för jägarrna också!:D

2011-09-08 @ 21:48:25
#9: Ragnvi

Trots att jag inte trodde så så blev det inget regn här igår...inte förrän till kvällen!

Håller tummarna för maken o sonen! Förstår din oro!

Självklart håller jag tummarna för dig också!

Åsså skulle jag svara på nåt som jag tror du frågade hos mig...men nu har jag glömt det, fniss!

Kramen o ha en skön fredag!

Ragnvi

2011-09-09 @ 06:27:03
#10: Ingmarie

Gött att få hem gubben!...Ge honom ett fång med kärleksört vet ja!Haaa

Lycka till med med både älgar o op.



Kramen till Hammaröa från Österlen



PS:Hade besök från Murkelvägen häromveckan

2011-09-09 @ 07:07:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: