*

2011-10-16
11:24:17

Vilken underbar helg!!
Har haft det så himla bra.

Igår åkte vi över bro,a
Tog en ÖL på en mysig irländsk pub.

Drack Staropramen Granat
nog den godaste öl jag vet=)

Sen på Show..jättetrevligt.





Min kompis Cathrin i gult!




Dom var riktigt duktiga amatörer!!

Efter show var det ett tag kvar
till vi skulle ses på Agapi
Vi gick till Drott och tog en Öl till.

FBK, fans strömmade snart till
och var väldigt glada
matchen var vunnen för en gång skull.

Middagen på Agapi var fantastiskt god.
Vi åt grillbrickor
med flera olika slags kött.
Mums mums.

Sen fick vi skjuts hem
Cathrin har föreställningar idag med
så hon var chaufför.

Väl hemma så tittade grannarna
brevid ut..kom över på en drink.
Ja varför inte=)

Där satt vi och bubblade och skrattade
till fram emot midnatt.
Härligt med unga grannar som vill
umgås med oss "gamlingar"...hahhaha.

Sov till över tio idag
vet inte när det hände senast

Idag ska här städas lite
samt tvätta lite...mera nöjen=)


Kommentarer:
#1: Yvonne

Ja, visst var det god mat där! Jag åt ett spett med olika kött på...Grillbrickan har jag inte provat. Vi har ätit där rätt många gånger nu, en favoritkrog! Bra priser och gott vin! Trevlig personal också. Det är kul när det är trevligt!! Kram!

2011-10-16 @ 11:48:38
#2: Znogge

Härligt att få sova ut. Man behöver det. Jag var ute med hundarna och somnade sedan om. Sov till halv elva...



Kram

2011-10-16 @ 12:24:34
#3: Ingrid

Låter som en helg i min smak!! Var med över hos våra fritidsgrannar. Sa till mannen när vi sneddade över åkern att tror vi som inte är vana ha grannar på gåavstånd uppskattar än mer när de är där och vi ser ljuset i deras hus.

2011-10-16 @ 13:22:16
#4: my

Vilken kul helg du haft!!!!! Jag som bara jobbat nästan... ;( Må så gott

2011-10-16 @ 14:41:48
#5: Cecilia

Hallå där! Man är inte äldre än vad man gör sig =) Ålder är bara en siffra. Inte ett dugg förvånad att de vill umgås med Er! NI ÄR UNDERBARA!!

Kram

2011-10-16 @ 14:43:05
#6: soffie

va mysigt ni hade det och så funa bilder, den ölen är verkligen god,Längtar till London då ska jag dricka en riktig Ale:) kramen

2011-10-16 @ 19:40:37
#7: Gunvor

Mysig helg ni haft. I dag blev jag bjuden på middag ute på restaurang av gubben min. Det var gött! Skönt att slippa laga mat.Min make är inte så kockaktig,så han bjuder hellre på maten ute. Härligt väder i dag också.Har spettat upp mina morötter i dag. Dom hade tjälat fast..haha.Men dom brukar klara det.

Ha en bra arbetsvecka nu! Kram!

2011-10-16 @ 22:13:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: