*

2011-05-19
16:58:11

Torsdag..veckans bästa dag
Ja nästan iallafall=)

Nu är det full fart mot helgen.

Idag har det varit ömsom sol ömsom molnigt.
Men OJ vad det blåser.
Satt hos en kompis efter jobbet
vi höll på att blåsa bort.

Ja nu är jag inte varit speciellt aktiv
på bloggen..igen.
Skrev ju ett långt inlägg igår
men jag tog bort det..det jag skrev
om kände jag att jag inte ville ha där egentligen.

Kändes bra när jag skrev det..men bara ett tag.

Jaja så kan det va!

Nu ska jag iväg på möte om en timme
Örk va trist men det blir säkert intressant.
Kommer väl hem ungefär samtidigt med maken:))



Förra året vid den här tiden
då levde båda träden, iår
har ett kolat under vintern
var ute och sågade ner det för en stund sen.

Kommentarer:
#1: Znogge

Så har jag också gjort. Först skrivit men sedan ångrat mig... Man ska göra det som känns rätt. Ibland inser man det först efter en liten stund.



Hoppas mötet blir givande.



Kram

2011-05-19 @ 17:47:22

Jag har två inlägg i utkast som jag aldrig kan bestämma mig om dom ska ut eller inte. Det är dom enda jag inte har publicerat, vilket nog är lite synd för bloggvärlden. Ja, jag skulle ha ratat fler, alltså :-)



sv: Paraplyet var trasigt och vi skulle åka med Ryanair hem från Bergamo. Onödigt att ta med ett äckligt blött och trasigt paraply och kanske få betala övervikt för det ;-)

2011-05-19 @ 18:44:24
#3: Yvonne

Jag avskyr verkligen blåst...om det inte är jättevarmt, då kan det vara skönt, men nu, brrrr...vill ha värme!

2011-05-19 @ 19:43:18
#4: my

Håller nog med dig, torsdag är en bra dag! Och fredag ännu bättre :) Kram

2011-05-19 @ 21:03:06

Ja personlig med inte för privat är väl de bästa, man känner ju bäst självvad man vill dela med sig och inte.



1 vart lindrigt skadad och de 3 andra chockade. Så de hade tur!

2011-05-19 @ 21:11:49
#6: Lena

Härligt att helgen är här igen och fint väder har de lovat.

//Lena

2011-05-19 @ 21:13:07
#7: soffie

trist att ett träd dog ,jag hade clematis i stora krukopr och alla tre dog av vintern som var ,ska se om jag planterar nya iår ,

härligt fredag imorrn igen å nu har nedräkningen börjat tills jag slutar:)

kram

2011-05-19 @ 21:25:24
#8: Eva

Är det sådana där kinesiska pilträd? Ser ut som sådana jag hade på min gamla balkong. De trivdes inte i den starka solen där, men överlevde vintern. Sedan dog de båda. Tror inte jag ska köpa sådana igen... Verkar lite svårskötta.

Hoppas allt är bra annars. Själv är jag barnledig nu, så det blir väl middag i soffan framför TV:n gissar jag :-)

Trevlig helg!



2011-05-20 @ 18:33:30
#9: Kersti

Jag skriver inte mycket jag heller. Hinner inte med. Lägger upp en bild om dagen på ettvardagbloggen men sedan blir det just inte så mycket mer. Kram

2011-05-20 @ 20:52:19

Bara jag som kikar in igen, för att se om du haft något spännande för dig idag :-) Men, jag får väl titta in igen i morgon.

Ha en mysig lördagkväll!



Kram,

Eva

2011-05-21 @ 17:14:24
#11: Helene

Hoppas du har haft en härlig lördag och ha en fortsatt mysig helg.

Kram Helene.

2011-05-21 @ 17:55:23
#12: annika

Å när jag tittar in är det redan söndag, den går så fort den där efterängrtade helgen!

2011-05-22 @ 09:11:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: