*

2011-05-08
10:16:30

Solig varm söndag
Härligt härligt..men jag har fortfarande ont i halsen

Men mår bra, tror en förkylning är på G=(
Det är väl typiskt, mina kolleger
kommer få vänta på mig i evigheter på onsdag.

Dom rusar väl snabbt i mål
jag kommer hasande som en trött Skalman.
Dom har säkert hunnit äta upp picnickorgen också
ja iallafall innehållet=)

Igår gjorde jag supergod mat
färsk pasta, kycklingfileer som jag kokte
i kycklingfond.

Silade av vattnet sen kokade jag pastan i buljongen.
Slog sen på lite grädde och sweet chili.
Maken grillade kycklingen som kryddades endast med curry.

Blev sååååå gott, nersköljt med ett glas rött, (okey då två)

Sen tog vi en promenad ner på byn.
Tog en Öl träffade grannar som vi
bara hälsat på..mycket trevliga.
Konstaterade att tjejen/kvinnan och jag gått
på högstadiet samtidigt..vi var lika gamla.
Ingen av oss kände igen varandra!!

Idag har vi tvättstugan
tvättkorgen svämmar över
ett tag sen vi tvättade.
Skulle jag gjort i torsdags..men nu kom
ett gallstensanfall i vägen.

Sen ska jag nog SOLA lite.

Kommentarer:

Men du en skalman kan vara toksnabb ibland :) jag tror säkert att du hinner med och gör du inte det så är ju ändå det viktigaste att du är med..och dina kompisar väntar säkert på dig..



Så trevligt med god mat o ölrunda..då känns livet gott..

2011-05-08 @ 10:33:41

Jag tror det kommer gå bra på onsdag, även skalman kan vara snabb. Du vet fabeln om haren och sköldpaddan ;)

Vad trevligt med lite nytt umgänge :)

Svar: Ja min mamma är bara 62 år. /Kram

2011-05-08 @ 10:43:30
#3: Znogge

Blir nog en stund i solen här med. Härligt väder i dag...



Kram

2011-05-08 @ 10:52:44
#4: Yucki

Fin blogg. kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? jag skulle bli jätte glad. Och ni får gärna skriva en söt komentar hi hi. Pöss pöss och ta hand om er <3

2011-05-08 @ 11:31:58
#5: Helene

Jag vill oxå sola...men jag blev inringd på jobbet så det är bara att åka dit = ))

Tur jag har kamera med solbränd-knapp i = ))

Ha en fin dag.

Kram Helene.

2011-05-09 @ 08:48:53

Den lät verkligen smarrigt den där kycklingen :-)

Försökte kommentera här igår, men blogg.se var verkligen inte nådigt då...

2011-05-09 @ 15:29:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: