*

2011-05-29
09:53:02

Mors dag...
Får  se om sonen ringer och grattar=)
Mycket tveksamt..haha.

Idag måste vi städa..så kul.
Det ligger grejer överallt..
Usch ogillas mycket.

Var och beställde rödvinet igår.
Torre Del Falasco
Ripasso 2008 Superiore

Rekommenderas varmt..kostar 96 kronor
inte billigaste vinet, men väl värt att provas
till en god kötträtt.

Måste nog lägga i lite färg i håret
också..åhh va jobbigt.
Men nu kommer det grå smygandes.



Kärleksört




Anders binder upp Vinet..spaljen
byggde han själv förra helgen
blev gôrsnyggt, en till ska upp på andra sidan
där ska en klätterros förhoppningsvis klättra.


Den här ska jag dela idag..jisses va stor den blivit
Oregano tror jag..haha



Krukorna fick flytta in ett tag
det har regnat så mycket så jorden var dyngsur

Grattis alla mammor därute
hoppas ni får en fin dag


Fasen jäkla blogg.se...nu strular det igen
går inte att kommentera någonstans..morr morr
försökte hitta nån slags information
om det..men icke=(

Kommentarer:
#1: Sara

Vilka härliga planteringar. Här gäller det att ta in allt nattetid än så länge :) Spännande med vinrankan.

OCH vintipset - tas tacksamt emot - det ska jag testa.



Hann oxå med en tripp till Köpenhamn - fast jag drack bara vin :) :)



Kramkram/Sara

2011-05-29 @ 13:38:54
#2: Ragnvi

Tjena! Jag var hit i morse o försökte lämna en kommentar...icke sa nicke! Men nu verkar det funka igen!

Oh så fint du har på din altan!!!!

Kramen!

Ragnvi

2011-05-29 @ 14:43:55
#3: Yvonne

Jaså, det funkar att kommentera nu (hoppas jag). Har noterat rödvinet, ok, inte billigt, men billigare än på krogen iaf! ;) Ett gott Rioja är NAVAJAS 76kr! Vårt favvo-vin, har provat dyrare också, men det blir inte godare än så tycker vi! Och ni har vinranka...jaja, då blir det hemkört vin sen då ;)

2011-05-29 @ 15:03:38
#4: Lissen

Vad fint med alla blommor.



Måste ringa frissan................



Ha en skön vecka. // Lissen

2011-05-29 @ 16:25:58
#5: Ingrid

Ja, vad har solen tagit vägen?? Vi som hade beställt det till igår. Tur vi hade lösningar

2011-05-29 @ 17:23:13
#6: Helena

Vad fint ni har gjort ute.

Jag håller på att låta min riktiga hårfärg växa ut nu....så trött på att tona det ideligen.

Får väl se om jag står ut med att ha det grått sen det beror på vilken nyans det får....det ser ljusgrått ut nu och det tycker jag är helt ok.

Ha en skön kväll min vän!

Kram

2011-05-29 @ 19:19:31
#7: soffie

så fint med alla blommor.Va trist det är med blogg.se som strular så mycket undrar varför det är sådär.

Hoppas du haft en mysig dag trots knepigt väder.

kram

2011-05-29 @ 19:50:55
#8: soffie

så fint med alla blommor.Va trist det är med blogg.se som strular så mycket undrar varför det är sådär.

Hoppas du haft en mysig dag trots knepigt väder.

kram

2011-05-29 @ 19:51:48
#9: my

Va fint du har gjort! Här ligger vi efter, har inte hunnit... men till helgen så

kram kram på mors dag

2011-05-29 @ 21:00:23
#10: Helene

Vilka fina planteringar du har !!

Och du...gråa strån har jag oxå börjat få = /

Måste färga = ))

Ha det gott.

Kram Helene.

2011-05-29 @ 21:06:27
#11: Helene

Vilka fina planteringar du har !!

Och du...gråa strån har jag oxå börjat få = /

Måste färga = ))

Ha det gott.

Kram Helene.

2011-05-29 @ 21:06:44
#12: Eva

Åh vad fint ni gjort med blommorna och vinrankan! Ser jättemysigt ut :-)

Dottern kom ihåg mig, men tyvärr blev det inget firande eftersom hon är hos sin pappa. Fast jag firade mig själv med ett nytt köksbord :-)



Ja, jag märkte också att blogg.se strulat. Igen! Irriterande när man inte kan kommentera hos sina bloggvänner.



Kram,

Eva

2011-05-29 @ 22:04:16
#13: IKA

Det var fina växter må jag säga!

En egen växande vinranka, ska du konkurrera med vinodlarna hihi

Skämt åsido. Det finns en hel del spännande flaskor att studera på systemet. Många vackra konstellationer ;)



Ha en skön måndag

Kram

2011-05-30 @ 07:03:21
#14: Anna ..

Vad härligt med alla blommor Ninni..ditt uterum blir verkligen som en oas..

2011-05-30 @ 11:20:52

Vilka fina lavendlar du har! ;-)



Sonen läser nog din blogg, han ringde ju :-D

2011-05-30 @ 11:39:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: