*

2011-05-09
18:49:18

Måndag 9:e maj
Gjorde ett inlägg i morse
men det gick inte att publicera
men läste nu att blogg.se har haft
driftstörningar under helgen..

Vilken dag det har varit idag..varmt&skönt.

Men natten var hemsk, fick ytterligare ett gallstensanfall
Sååå trött på det här nu.
Nu ska jag ju på ultraljud i morrn
hoppas dom hittar nåt fel...annars undrar jag
verkligen vad det är för fel på mig.

Nu på eftermiddan har jag njutit av solen
planterat lite blommor..blev så fint.
Men måste ha fler=)





Tulpanerna är på G i gräsmattan..

Förkylningen kom av sig..det kanske var allergi iallafall


Kommentarer:
#1: Znogge

Skönt att du har tid för ultraljud i morgon. Så här kan du inte ha det.



Kram

2011-05-09 @ 20:57:59
#2: bjorne

Du kanske är gravid,vem vet?nej skojar bara,förstår att det inte är något vidare att ha så ont,är glad som inte haft dom besvären ännu,här har tulpanerna nästan blommat ut men plommonträdet är grymt vackert nu,ha en bra vecka i solen o kram.

2011-05-09 @ 20:59:31

Grr o morr på gallan..himmel så jobbigt..jag hoppas du får hjälp med det där..jaaa så varmt o gott..sol och sköna varma grader vill vi ha mer av..

2011-05-09 @ 21:15:12

Usch aj, stackars dig. jag hoppas verkligen att de hittar något på ultraljudet som går lätt att fixa. Kram

2011-05-09 @ 22:19:22
#5: Louise

Skönt att du ska på ultraljud, så du får se vad det är :)

2011-05-09 @ 22:54:18
#6: soffie

grrr då det blir strul på blogg.se men nu verkar det funka igen ,guuu va bra du får komma på ultraljud imorrn,

massor av kramar till dej och hoppas nu läkaren kan hjälpa dej så du blir av med gallstensanfallen,

kram

2011-05-09 @ 22:54:32
#7: Ragnvi

Morning! Önskar dig lycka till idag på ultraljudet! Tror bestämt att du har stenar eller grus! Hoppas du får hjälp fort! Brukar gå snabbt sen det väl konstaterats att det är gallproblem!

Kramen!

Ragnvi

2011-05-10 @ 06:31:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: