*

2011-05-23
14:46:23

Måndag 23:e maj
Aprilväder idag...=(

Moln, småkallt, ibland lite sol.
Bestäm dig vädret!!

Började klockan sju idag
helt okey..för jag somnade tidigt igår.
Jag la mig redan vid nio..eller före till och med.

Var såå trött och maken åkte ju till Karlskrona.
Trist att vara ensam en söndagskväll.

Fick gallstensanfall på jobbet idag
inte första gången..blää.
Medicinen verkar ju, men lite ding Dong
blir man av Spasmofen.

Nu ska jag till kirurgen i morrn
hoppas hoppas det blir beslut om OP.

Hade tänkt mig en sväng till stan idag
får se om jag orkar om nån timme.
Lite småsaker jag behöver.


Kommentarer:
#1: Yvonne

Spasmofen..hm..lustigt namn på en medicin, men det är väl bra att ha att ta till kanske. Hoppas du får nån ordning på detta sen med hjälp av op! Och tjohej vad det blåser...finns det nån plats på denna jord det inte blåser ska jag flytta dit ;)

2011-05-23 @ 16:51:08
#2: Anette

Får verkligen hoppas att det operation snabbt! Vad väntar de på? Kram

Ps. Ses på onsdag! :)

2011-05-23 @ 19:17:52
#3: Anette

Får verkligen hoppas att det operation snabbt! Vad väntar de på? Kram

Ps. Ses på onsdag! :)

2011-05-23 @ 19:19:31
#4: Eva

Usch, det där med gallstensanfall lät inte bra... Har ju hört av exmaken hur ont det gör. Hoppas du får tid illa kvickt så du blir av med eländet!



Sv: Intressant att höra att du inte gillar Acsics. Jag hade Adidas förut och stormtrivdes i dem. Men första vändan i går kväll med nya skor så fick jag ont i benhinnorna! :-o Men ikväll ska jag prova med mina iläggssulor, så jag hoppas det känns bättre då. Man blir ju sur om de nya skorna är sämre än mina gamla som jag haft i flera år...



Kram,

Eva

2011-05-23 @ 19:45:21
#5: Gunvor

Usch för gallont! Blåser gör det här också som i övriga landet tydligen. Gillar inte alls när det blåser hela tiden.Men annars har solen varit framme idag också. Jag har varit till Hudik på mammografi i dag. Nu är det bara att vänta på svar om ett par veckor.Det gick faktiskt riktigt bra. Annars tycker jag det gör jätteont när dom klämmer fast mina små tuttar.

Jag håller mina tummar att det blir nåt gjort åt dina gallstenar snart nog! KRAM KRAM!

2011-05-23 @ 19:47:50
#6: Ingrid

Både min pappa och mamma har fått operera bort sin galla.. pappa har rätt mkt besvär ändå de tog bort allt. Får tänka på vad han äter. Är ju ett bekymmer när "gallan" är borta att maten "går rakt ut" utan att renas.

2011-05-23 @ 19:55:50
#7: Znogge

Hoppas du får plockat bort skräpet snarast möjligt.



Kram

2011-05-23 @ 20:56:13
#8: Lissen

Hoppas det ordnar sig med gallstensanfallen och att doktorn tar hand om dej på bästa sätt.



Kram kram Lissen

2011-05-23 @ 21:21:22
#9: Lissen

Hoppas det ordnar sig med gallstensanfallen och att doktorn tar hand om dej på bästa sätt.



Kram kram Lissen

2011-05-23 @ 21:22:07
#10: soffie

blä vad händer med vädret har ju nästan blåst bort å imorrn ska det komma regn å rusk blä!!!Håller alla tummar å tår för att kirurgen hjälper dej snabbt nu så du får må bra,

vore kul att ses snart igen,

har ni planerat att resa om du mår bra i sommar?jag har börjat kolla lite restresor vill resa midsommarveckan,

men vi får se hur länge askmolnet ska va bara,

kram å tänker på dej imorrn..

2011-05-23 @ 22:26:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: