*

2011-03-09
10:24:25

Onsdag 9 mars
Grått& trist idag, blåser som F.A...

Har ju varit så härligt väder i ett par dagar.

Nu är det full fart mot helgen igen=)
Igår köpte jag nässpraysplåster
Trodde väl inte så mycket på det..
men det funkade, vidgade näsan bra...

Ja jag erkänner är genomförkyld
har inte velat skriva om det
tycker inte jag har skrivit om nåt annat än sjukdomar.
Sen är det jobbigt att få höra....näää är du sjuk..igen?
Bihålorna är täta, bröstet är tätt
har haft skithög feber..jobbigt.
Men nu har jag fått medikamenter
i morgon jobb..

Ska ha en vilodag idag så jag är pigg i morrn=)


Anders grillade i lördags...guud va gott det var




Gissningstävling...ni vinner äran=)

Vad är detta..inte så svårt...eller?


Åhh vad jag saknar min header..är inte den där
killen klar med sin serverflytt snart?
Annars skriker jag ända till Sveg
Christoffer..FIXA EN NY!!!

Kommentarer:
#1: Znogge

Det är bottnen i ett glas eller en vas skulle jag tro!



Krya på dig nu. Har förresten aldrig hört talas om nässpraysplåser. Låter lite skumt....



2011-03-09 @ 10:58:19
#2: sweetmama

Grill vad gott det lät då???

Funkade plåstren. Tänkte om det kan vara något för en som inte tål nässpray kanske.

Jag gissar att fotot är ett vinglas :)



Men är du säker på att headern är rätt i din kodmall verkar ju konstigt om den ska vara borta så länge

2011-03-09 @ 12:24:35
#3: Ingrid

Håller med Znogge! Därtill ett TOMT sådant inte en droppe kvar... :P

Skönt du är lite bättre, här är jag ju med på G!!

2011-03-09 @ 12:25:31
#4: bjorne

Tror du fotat genom en ljuslykta så det är duken man ser i botten,krya på dig och sitt inte ute och grilla mer för det är lite tidigt ännu,kram.

2011-03-09 @ 18:48:06
#5: Lena

Det ser ut som en ljuslykta. Sonen gissade på ett katrullock.

//Lena

2011-03-09 @ 19:16:18
#6: soffie

å va härligt brun han är din man!

usch idag ville jag verkligen inte va här i Sverige blä vilket väder,

Nässpraysplåster har jag aldrig hört talas om men va bra att de funkade,

Usch va jobbigt att du är sjuk massor av krya på hälsningar nu,

kram

2011-03-09 @ 19:50:00

Grilltajm redan..så gott..



Vad coolt med plåster som fixar andningen..



Jag tror du snart springer på med raska steg Ninni..med så mycket sol i bagaget så är det säkert lättare att hitta tillbaka till bästa formen igen..



2011-03-09 @ 22:00:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: