*

2011-06-06
09:12:30

Nationaldagen 2011
Kändes skönt igår kväll
att veta att man hade ytterligare en dag ledigt.
Har varit underbara fina dagar.

Igår var vi sega efter middagsbjudningen.
Men vi åkte upp till mitt jobb för att
olja altan, verandan och bänken på lekstugan.
Sandlådan fick sig en omgång också..blev så fint.

Idag har jag ont både här&där..hahaha.

Mådde inget vidare igår kväll
kände mig yr och konstig..
Mysko tänkte jag har jag feber måntro??
Joo det hade jag drygt 38 grader..
Vi hoppade grillningen..orkade inte.

Idag ingen feber..så konstigt
men jag är lite trött trots en god natts sömn.
Jag och en granne hade tänkt en långpromenad idag
men vi spar den..orkar inte riktigt.

Sitter i vårt nya fina kök
jag njuter verkligen av de nya luckorna
vilket lyft det blev.
Nästa helg åker vi nog och kollar tapeter.

Näää nu lite mer kaffe.

Ha en fin nationaldag




Kommentarer:
#1: Znogge

Hoppas det bara var en tilfällig åkomma.



Lycka till med tapetletandet. Finns så mycket snyggt.



Kram

2011-06-06 @ 10:17:01
#2: my

Japp lång härlig underbar helg!!

Och kul med nytt i kök.. vill oxå... :)

Kram

2011-06-06 @ 11:33:46

Samma sak "flög på mig" förra veckan. Insjuknade med över 40 graders feber på 30 minuter och var frisk på kvällen dagen därpå!

2011-06-06 @ 13:20:46

Vad bra att den flög sin kos, febern!

:-)

2011-06-06 @ 17:01:34
#5: Anna ..

Jag rynkar pannan lite Ninni..så trist när kroppen är lite ur balans.. jag hoppas det löser sig..



Jaaa vilka dagar man blir ju lycklig i själen..vi har just grillat här laxpaket..mums..nu gäller det att ta vara på dom sista timmarna av svenskdagen..

2011-06-06 @ 18:37:02
#6: Anna .

Härligt Ninni..då mår du som en prinsessa nu då :)

2011-06-06 @ 20:15:17
#7: soffie

tur det bara var en tillfällig febertopp det kanske var värmen å för lite vätska,

ååå va mysigt med nytt i köket,får komma å inspektera då:)

kram

2011-06-06 @ 21:26:29
#8: Eva

Oj, har du åkt på någon flunsa, eller? Fast vet du vad, både jag och en av mina kollegor har känt oss lite konstiga i två veckor nu. Vaknat med lite halsont och så. Märker det också när jag ger mig ut på mina power walks - att jag inte orkar lika mycket. Vet inte om det är förkylning eller kanske allergin som börjar sätta in :-(



Så ni ska tapetsera? Spännande! Jag har sett att det finns så himla mycket fina tapeter att välja bland nu. Jag skulle själv gärna byta tapeter i mitt helvita sovrum, men kan inte göra sånt själv - och just nu finns det annat jag hellre prioriterar än att anlita hantverkare. Så det får vänta tills i höst/vinter.



Nu ska jag jobba vidare. Ha en fin tisdag!



Kram,

Eva

2011-06-07 @ 08:37:48

Vad härligt med nya köksluckor :) Kram

2011-06-07 @ 22:21:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: