*

2011-07-03
10:26:51

Söndag 3:e Juli
Full fart i tvättstugan
Hade bara två maskiner..gôtt

Funderar starkt på att städa också
Anders tittade på mig som jag kom
från en annan planet..hahaha

Men jag vill ha städat när jag åker bort
finns väl inget värre än att komma hem
till ett stökigt hem=(

Får förmodligen göra det själv..



Har växt så det knakar sen vi satte den



Hmmm vad hette den här nu då??
Kollade ju förut, minne som en guldfisk:-)


Ganska dött på bloggsidorna
men det är väl som det ska va
Ute och njuter av sommaren.




Kommentarer:
#1: znogge

Komma hem till ett stökigt och ostädad hem är gräsligt! Så bara kör igång ;-)



Kram

2011-07-03 @ 10:58:22
#2: Gunvor

Så gör jag med. Städar upp hemma så det är fint när man kommer hem. Lusten att börja städa brukar inte vara stor på ett bra tag efter hemkomst.

Städa på du! Ha de!Kram!

2011-07-03 @ 13:29:07
#3: Yvonne

Den undre är väl rosentry? Kanske...de är vanliga iaf! Funderade också på att städa, men gör det nog en annan dag ;) Men att städa innan man åker bort är jättebra! För inte lär det städa sig själv när man är bortrest ;)

2011-07-03 @ 14:46:59
#4: Anonym

Jag kan hjälpa dig - det är en typisk lavendel :-)



Du ska vara glad som har tvättmaskin, just nu är det handtvätt som gäller för mig. Stackars jag...

:-)

2011-07-03 @ 17:52:33

Ooops! Blev visst väldigt anonym där i förra kommentaren...

:-D

2011-07-03 @ 17:54:39
#6: soffie

jag skulle aldrig stå ut med att ej ha tvättmaskin ,ännu mer tider attpassa,

men det som är fördelen med tvättstuga är att allt blir torrt ,hos mej hänger tvätten länge så det är en nackdel:(

ha en goo vecka guuu va härligt att åka till Cypern vart där ska ni?jag har varit där 2 gr,ena i Ayia Napa å andra i Larnacka båda gångerna älskade jag det,kram

2011-07-03 @ 20:49:53
#7: my

Ska du dra iväg nu? HA det skönt!

Och jag vill oxå ha rent och fint när jag åker, lite lättare att komma hem till!

2011-07-03 @ 22:21:54

"snubblade förbi" här och du har så härliga bilder inför er semester! :) Skulle tro att ni myser som sjutton nu för här är det grått o så fuktigt att håret ser ut som Ronja Rövardotter, suck!

(såg att du har anknytning till Sveg :)..har bott där men är född i Bruksvallarna)

Ha det så skönt

2011-07-04 @ 12:05:34

Lite lustigt det där med cupen! I Sverige så verkar ju ungdomar ha fattat att man inte röker när man sportar men danskarna som är här röker som borstbindare :P



(de smyger iofs med det, de gömmer sig för ledarna utanför vår tomt) Hahaha

2011-07-06 @ 08:37:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: