*

2011-07-09
10:54:22

Lördag 9:e Juli
Igår var det ömsom sol
moln och ösregn.

Det kom ett par rejäla smällar
men lite dåligt tycker jag
som Älskar åska.

Igår gjorde vi inte många knop
Slappade i solstolen när solen
behagade visa sig.

Har fortfarande inte börjat packa
Hjälp vad ska jag ha med
ja inte mycket..ett par bikinis
och några klänningar..borde räcka:-)

Sen är det böcker så klart
ingen semester utan böcker
Sofie var gullig och lånade ut flera
till mig, men dom vågar jag inte ta med
Jag är lite slarvig med pocketböcker
Jag tar med dom som jag köpte för en tia
hela fem stycken.

Frågan är dom räcker..tveksamt.
Men det brukar finnas lite låneböcker på plats.


Kommentarer:

Här händer ingenting än ;( envisa lilla unge!

2011-07-09 @ 11:51:55
#2: Helene

Älskar åska = /

Jag funderar på terapi för min rädsla jag !!

Idag är det strålande sol här...

Ha en fin dag.

Kram Helene.

2011-07-09 @ 13:30:11
#3: Kersti

Om åska tycker jag bara när jag är i stan. Här på landet är det inte skoj. Då går ström och telefon så den får helst hålla sig borta.

Vi hade lite regn i natt annars är det ljuvligt med sol och värma. Nästan så att jag funderar på att bada :)

2011-07-09 @ 15:14:11
#4: Yvonne

Ja, jag väntade också på åskan, BOM sa det en gång...sen bara regn...

2011-07-09 @ 16:23:46
#5: Gunvor

Halloj..är nu hemkommen från stugan där vi tillbringat några lata dagar. Underbart väder har vi haft. Sjösatt båten har vi gjort och provåkt har vi också. Sen har vi latat osss och varit ut o dansat så klart. Lite shopping har det också blivit då äldsta dotra kom med bussen en dag och vi var på stan hela dan.. nästan.

Nu är vi hemma igen och vädret är lika fint här också.Fast varmare ändå.

Det har inte regnat på länge så nu önskar jag faktiskt att det kommer nån natt! Blir tröttsamt att vattna.

Fin blomma du har där.Ha det så härligt du med! Kram!

2011-07-09 @ 16:24:44

Ha det så skönt på semestern :) Kram

2011-07-09 @ 17:56:56
#7: soffie

guu va fin din blomma är,ta med det där snygga linnet/klänningen du hade på dej när vi möttes,den rosa,

sen behöver du ej ha mycket med dej för man går ju mest runt i bikini ändå,

härlig dag det blev idag lite svalare men behagligt att det ej va så klibbigt,hua åska gillar inte jag är livrädd för den då den är över på håll går det väl an,ev imorrn ska jag ut till Hammar macken, jag ringer isånnafall å ser om du är hemma så jag kan hämta böckerna ,kram

2011-07-09 @ 21:18:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: