*

2011-07-08
09:33:58

Fredag..
Jaha då har snart en vecka
gått av semestern..
men mååånga dagar kvar=)

Igår fixade vi en massa grejer
servade bilen bland annat.

Lämnade den strax före nio
sen en promenad in till stan.
Gick där och vandrade..inga affärer
öppna förrän vid tio.

Anders shoppade på Dressman
två par shorts, badshorts
och tre skjortor..endast 995 kr.

Jag hittade en klänning på Bik Bok för 49 kr
Jag köpte en attans..jätteskön var den.
Får nog ta en sväng till och köpa några fler.

På eftermiddan åkte jag till min väninna
som är sjuk...lider så med henne.

Var där ett bra tag och pratade
och kramade henne.
Älskade vän ♥

Väl hemma blev det grillning
och god sallad.

Tio sov jag i soffan:-)
I natt ösregnade det..
Och idag är det mörka moln på himlen.

Får väl packa då eller nåt.
Längtar nu till sol&värme.
Fast det är ju ganska varmt här också.
Men inte på samma sätt..jag har inte varit
på nån strand ännu.






Kommentarer:
#1: Znogge

Tack och lov har jag hunnit vara på stranden några gånger. Badat och så...



...men sommarvädret är inte vad det borde vara. Här regnar det igen.



Nåja, hoppas du får en härlig fredag.



Kram

2011-07-08 @ 09:42:59

Åhh skönt att åka bort på semestern en tid, jag vill oxå, nästa år kanske ;)



Härligt med fyndet av klänningen du gjorde!

2011-07-08 @ 09:54:59
#3: soffie

blä är så himla trött på detta väder så härligt för dej att snart få bada å njuta i 2 underbara veckor,

vilken vacker bild,må så gott å va hemskt att din väninna är så sjuk,

kram

2011-07-08 @ 10:11:55
#4: Yvonne

Har varit nere vid vår stenstrand ett par gånger, men dit åker jag för att fota, inte bada ;) Tur att det är rätt varmt än, men regnet får gärna hålla sig borta idag! :)

2011-07-08 @ 10:50:49
#5: Ingrid

Här har faktiskt varit en fin vecka!! Växlande sol och lagom varmt i min smak som far lite illa när det blir FÖR varmt. Idag tar mannen med semester och på Måndag åker vi till vännerna i Bohuslän. Det blev grupp nr 2 (alltså inte Rottingen -tyvärr)Men man får ju jämka lite ibland. Ha det så bra på er semesterresa!!

2011-07-08 @ 12:04:30

Vi har inte heller badat så mycket, det har blivit mest städer för vår del. Får väl ta igen det sen :-)

2011-07-08 @ 17:51:55

Åh så du ska dra till värmen snart..allt gott till dig på resan..nere vid medelhavet finns högsommaren det vet jag det..fin sommarklänning och du glittrar som en liten sol själv kan jag tro..sommarkram på sig från Anna

2011-07-08 @ 18:08:52
#8: Helena

Du kan lika gärna åka till norrland för här har vi lika varmt som i Turkiet och fina stränder finns det också.=)

Ha en härlig lördag min vän!

Kram

2011-07-09 @ 08:53:05
#9: Rebecka

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 11:47:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: