*

2011-01-27
15:15:24

Torsdag..men ingen make:(
Ovanlig vecka..maken jobbar även i
Sthl i morgon..så jag får klara mig själv en kväll till.
Jaja det ska jag väl klara av.

Idag ska jag ändå roa mig med tvättstugan=)
Just nu diskar jag...haha.
Bra med maskiner som fixar allt åt en.
Queen spelas under tiden.

Den här helgen..ser jag fram emot och INTE.
Skitkul att träffa sonen och höra hur han har det.
Han är ingen telefonpratare direkt.
Men söndagen..blir en låång resa.
Vi hoppas komma iväg ganska tidigt.
Men först ska kärran packas..vi får hämta den vid nio.
Men han har ju inte sååå mycket.

Sonen kommer i morgon natt vid tre.
Det tar elva timmar att ta sig från Sveg till Karlstad.
Fyra byten...inte att sätta sig till och njuta av resan direkt.

Och inte har han fått napp på nån lägenhet
trodde inte att det skulle bli såå svårt.
Det finns men inga bra.

Nåja det ska väl lösa sig så småningom
han sover ju inte på gatan direkt.
men dom han bor hos kanske vill vara i fred.
Men det är ju en sexa så dom går väl inte på varandra=)

Jag ska även jobba några timmar på lördagen
planeringsdagen gick om intet
jag sjuk, en kollegas barn magsjuk.
En ledig..bara stackars Kajsa kvar
hon fick fixa lite själv.


Lite kul bilder jag fick på mejl







Häftiga tycker jag...



Sååå nu vet ni vad ni ska göra....hahahaha



Kommentarer:

Aha så du är lite ensam ja men du strax kommer han ju hem igen..



Oj sonen har inte fått tag i nån lägenhet alltså..hmmm tänk att det ska vara sååå svårt men vilken tur att han har någonstans att ta vägen iaf..

Det är jobbigt att flytta..vi har just ett sådant projekt i mars när sonen flyttar i Sthlm..då kommer vi flängandes och hjälper till förstås..

2011-01-27 @ 17:27:51
#2: Anonym

11 timmar från Sveg det låter som en ombytlig resa.....

Idag har jag jobbat och är helt slut efter denna första dag efter min sjukdom...

Förstår att det är kul att träffa sonen men men flytta...jobbigt.

Min son är heller ingen telefonälskare ringer och säger det han ska sen är det bra

Så superfint du fått det här på bloggen

kram kram Tingeling

2011-01-27 @ 17:54:26
#3: Kersti

Låter tufft att det ska ta så lång tid till Sveg. Jag hade också tänkt att tvätta idag men det som förut var en helt obokad tvättstuga visade sig fullbokad när jag kom hem idag. Så nu blir det till att slappa istället :) det ska nog gå det också. Kram

2011-01-27 @ 18:32:20
#4: Znogge

I mina öron låter det som om det borde finnas lägenheter att få tag på i Sveg. Det är ju ingen storstad direkt. Fast det spelar tydligen inte alltid så stor roll...



Kram

2011-01-27 @ 18:35:58
#5: maria

skulle vara skönt att vara utan maken en dag hemma ;) händer aldrig...



hoppas sonen har en lägenhet snart...

må så gott !

kram

2011-01-27 @ 18:41:13

Grymt härliga gatumålningar ;) tänk att man kan rita så där "naturtroget", helt otroligt tycker jag.

2011-01-27 @ 19:27:37
#7: junitjej

Så fin din nya bloggdesign är!

2011-01-27 @ 20:09:34
#8: soffie

wow vilka bilder,

men guuu va drygt för han att ta sig hem 11timmar jisses,

hoppas han snart hittar nåt eget,trivs han på jobbet?

kram

2011-01-27 @ 22:30:41

Frääääs....fniss!

Hoppas det ordnar sig så småningom för sonen o boende!

Kramen!

Ragnvi

2011-01-28 @ 11:35:55
#10: LissenTo

Ibland är det mycket praktiskt som ska ordnas. Att lyssna till Queen.

Kör försiktigt.



Kramen//Lissen

2011-01-28 @ 15:51:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: