*

2011-01-05
07:26:04

Onsdag 5 januari

Och jag är väldigt trött
kunde knappt somna igår kväll.
Låg och funderade på om klockan skulle behaga
ringa i morse..vaknade femtioelva gånger=)

Hade ingen annan klocka att ställa
måste skaffa mig det..

Igår var sonen hemma hos oss
vi åt kalkonrester..smakade mums igår med.
Sonen stannade över natten..skönt
ingen behövde ut och köra i halkan.

Vår bil är sååå isig, fick knappt upp
dörrarna i morse..ja det hade ju
varit käckt om jag inte hade kommit in i bilen.
Nu hade det varit bra med ett garage
för att tina upp hela bilen!!

Har snöat ganska rejält här.

I helgen åker sonen upp till Sveg
han ska börja leta lägenhet
sen får vi åka upp med grejerna senare.
Men det måste ske innan vi åker utomlands.
Phu..hoppas det löser sig snabbt
han har ju kompisar att bo hos just nu
men han måste ju tömma sitt rum där han bor nu
dom kanske snabbt får en ny hyresgäst.

Ja det löser sig, men jag blir lätt stressad av sånt här=))

Ikväll ska vi på middag till söstra&svåger
skönt att slippa laga mat själv.
Sen är jag jättenyfiken på deras nya lägenhet.

Längtar ni också efter det här

sol, värme, glittrande vatten, Mmmmm


Kommentarer:
#1: yvonne

Sol, vin och vatten, höga berg och djupa haaaav, sjöng Ted Gärdestad...och visst längtar man efter det nu! Fast det har ju slutat snöa...alltid nåt... Ha dä!

2011-01-05 @ 09:11:29
#2: Carin

Hoppas allt löser sig så du kan koppla av och sen bara njuta av resan!

2011-01-05 @ 11:21:18
#3: Znogge

Det längtar jag verkligen efter! Jag har haft nog av vintern för denna gång...



Kram

2011-01-05 @ 15:14:14
#4: soffie

ååå vilken underbar bild hihi jag pratade med din goa syrra på fm å ni är lika härliga:)

min jobbarkompius heter Carina

ha en trevlig kväll

2011-01-05 @ 21:25:17
#5: Gunvor

Här snöar det rejält i dag.Härligt med riktig vinter eller hur? Jag är glad att man slipper vara ute på vägarna idag. Mågen har just kommit tillbaka från Sthlm. Han har varit hem o jobbat. Ingen rolig hitresa var det.

Ha det så gött!Kramen!

2011-01-06 @ 14:00:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: